تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 6788

ریحانا عکس های جدید و جالبی با پسرش را به اشتراک گذاشت

ریحانا عکس های جدید و جالبی با پسرش را به اشتراک گذاشت

ممکن است ریحانا مدیر عامل Savage X Fenty نباشد، اما موسس این برند در حال تبدیل کسب و کار او به یک شرکت خانوادگی است. این خواننده باردار 35 ساله در مجموعه ای از عکس های خیره کننده و دلچسب برای شبکه های اجتماعی ژست گرفت. عکس‌ها او و پسر یک ساله‌اش، RZA را نشان

ممکن است ریحانا مدیر عامل Savage X Fenty نباشد، اما موسس این برند در حال تبدیل کسب و کار او به یک شرکت خانوادگی است. این خواننده باردار 35 ساله در مجموعه ای از عکس های خیره کننده و دلچسب برای شبکه های اجتماعی ژست گرفت.

عکس‌ها او و پسر یک ساله‌اش، RZA را نشان می‌دهند که با شریک زندگی‌ اش A$AP Rocky دارد، در حالی که به فرزند اولش شیر می‌دهد.

این خواننده، هنرپیشه و تاجر با یک لباس بارداری مشکی براق دیده می‌شود که کودک در حال نشان دادن یک جفت شورت مزین به لوگوی Savage X Fenty است.

رهبری این برند لباس زیر بر عهده هیلاری سوپر است که قبلاً مدیر عامل شرکت Anthropologie Group بود. ریحانا همچنان در مقام رهبری به عنوان رئیس اجرایی درگیر است.

در ماه مه، خواننده “Diamonds” عکس های خیره کننده ای را در جشن 5 سالگی برند خود، Savage X Fenty به اشتراک گذاشت. “این باعث می شود … با منابع انسانی تماس بگیرید!!” او در زیرنویس کنایه زد.

ریحانا در مراسم نیمه‌ تیم سوپربول 2023، نه ماه پس از زایمان، به‌طور معروفی فاش کرد که باردار بوده است. نام فرزند اول آنها قبل از اولین تولد او فاش شد.

بر اساس اسناد به اشتراک گذاشته شده توسط Daily Mail، نام کامل ریحانا و A$AP Rocky، RZA Athelston Mayers است. این نشریه اشاره کرد که او ممکن است از نام عضو قبیله وو تانگ RZA، با تلفظ “ریزا” نامگذاری شود.

برچسب ها :

ناموجود