تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 12851

ریحانا در سی و ششمین سال زندگی خود استایل شگفت انگیز دارد

ریحانا در سی و ششمین سال زندگی خود استایل شگفت انگیز دارد

ریحانا در سی و ششمین سال زندگی خود با استایل شگفت انگیز به ونیز در ایتالیا رفته است. ریحانا با همسرش راکی به ونیز رفتند تا چند روزی را در ایتالیا با هم بگذرانند و او در حین تماشای مناظر ظاهری شگفت انگیز داشت. ریحانا و همسرش، روز چهارشنبه در حالی که از یک تور

ریحانا در سی و ششمین سال زندگی خود با استایل شگفت انگیز به ونیز در ایتالیا رفته است. ریحانا با همسرش راکی به ونیز رفتند تا چند روزی را در ایتالیا با هم بگذرانند و او در حین تماشای مناظر ظاهری شگفت انگیز داشت.

ریحانا و همسرش، روز چهارشنبه در حالی که از یک تور عاشقانه و خصوصی در کانال معروف شهر ونیز لذت می بردند، سوار قایق شدند و ریحانا برای این گردش عاشقانه لباس های شیکی پوشیده بود.

ریحانا با یک کت چرمی مشکی و خزدار از مجموعه پاییز / زمستان 2023 طراح ژاپنی جونیا واتانبه، با جزئیات برجسته مانند چاپ پوست مار روی آستین‌ ها استایل شیکی را ارائه کرد.

زیر کت بزرگ، او یک مینی کرم رنگ توری سفید پوشیده بود. او همچنین یک کیف دیور را برای این سفر به همراه داشت.

ریحانا ظاهر خود را با رشته ای از مرواریدهای بلند دور گردنش، و حلقه های سایز بزرگ که با مروارید ها و یک عینک آفتابی گوچی تزئین شده بود، تکمیل کرد.

راکی همسر او تمام استایل‌ های خود را برای بیرون رفتن کنار گذاشت، زیرا او یک کت و شلوار سه تکه با یک پیراهن خاکستری و کراوات مشابه و یک عینک آفتابی پوشیده بود.

در جریان گردش ریحانا و همسرش در روز چهارشنبه، آنها از قایق سواری در شهر عشق لذت بردند و بعداً از یک کارخانه شیشه در جزیره مورانو که ونیز به آن مشهور است بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود