تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 14250

ریحانا در حال گذراندن یک لحظه سبک شیک و جذاب است

ریحانا در حال گذراندن یک لحظه سبک شیک و جذاب است

ریحانا در حال گذراندن یک لحظه سبک شیک و جذاب است در حالی که به ظاهر خود پیامی ظریف ارسال می کند! روز پنجشنبه 6 ژوئن، این خواننده 36 ساله در حال قدم زدن در نیویورک با همسرش راکی به تصویر کشیده شد. این هنرمند باربادوس که مدتی است به طرفداران نوید موسیقی جدید می

ریحانا در حال گذراندن یک لحظه سبک شیک و جذاب است در حالی که به ظاهر خود پیامی ظریف ارسال می کند! روز پنجشنبه 6 ژوئن، این خواننده 36 ساله در حال قدم زدن در نیویورک با همسرش راکی به تصویر کشیده شد. این هنرمند باربادوس که مدتی است به طرفداران نوید موسیقی جدید می دهد، در انتخاب جالبی از مد ظاهر شد.

تی شرت آبی و آستین کوتاه او با متن سفید بزرگ نوشته شده بود: «من بازنشسته هستم.” او تاپ را با یک دامن ماکسی آبی تیره تر و کفش های ورزشی قرمز ست کرد. اکسسوری ریحانا با یک کیف پول سبز لیمویی تزئین شده است.

راکی، یک پیراهن ژاکت آرژیل برنزه و قهوه ای با شلوار جین روشن پوشیده بود.

این زوج، هر دو در مورد آینده ریحانا در موسیقی در سال جاری صحبت کرده اند. آخرین آلبوم او با نام Anti در سال 2016 منتشر شد.

در ماه فوریه، راکی در ویدئویی به اشتراک گذاشته شده در X (که قبلا توییتر نامیده می شد) در حال عکس گرفتن با طرفداران در خیابان های پاریس دیده شد. در بین یک عکس فوری، فرد دیگری پرسید که ریحانا چه زمانی آلبوم مورد انتظار R9 خود را منتشر خواهد کرد.

قبل از اینکه دور شود با لبخند گفت: “او در حال کار است.”

در صحبت با Entertainment Tonight در اواسط آوریل برای تبلیغ کفش ورزشی فتنی، ریحانا نیز کمی در مورد پروژه خود به روز رسانی کرد. غول زیبایی قول داد موسیقی جدیدش این انتظار را ارزشمند می کند و آهنگ هایی را که تاکنون ساخته است “خیلی خوب” نامید.

برچسب ها :

ناموجود