تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
کد خبر : 8191

ریحانا در تصاویر همکاری جدیدش با پوما شگفت انگیز به نظر می رسد

ریحانا در تصاویر همکاری جدیدش با پوما شگفت انگیز به نظر می رسد

روز پنجشنبه، ریحانا سوپر استار موسیقی و نماد مد، جزئیات بیشتری در مورد بازگشت همکاری خود با پوما را ارائه کرد و برخی از تصاویر کمپین ظاهری اولیه و نگاهی اجمالی به برداشت خود از کفش ورزشی پوما آوانتی را به طور انحصاری با Footwear News به نمایش گذاشت. ریحانا درباره این مجموعه الهام گرفته

روز پنجشنبه، ریحانا سوپر استار موسیقی و نماد مد، جزئیات بیشتری در مورد بازگشت همکاری خود با پوما را ارائه کرد و برخی از تصاویر کمپین ظاهری اولیه و نگاهی اجمالی به برداشت خود از کفش ورزشی پوما آوانتی را به طور انحصاری با Footwear News به نمایش گذاشت.

ریحانا درباره این مجموعه الهام گرفته از فوتبال برای جلد شماره سپتامبر این نشریه به FN گفت: «فوتبال یک زبان جهانی است که مردم را از سراسر جهان، از همه اقشار دور هم جمع می کند، و من می خواستم به آن ادای احترام کنم.

ریحانا پس از همکاری با پوما در سال 2015 و بعد از آن عقب نشینی کرد تا در سال 2017 تمرکز خود را به جای دیگری تغییر دهد، از دوران وقفه خود به عنوان مدیر خلاق فنتی ایکس پوما بازگشت.

پوما در ماه مارس در یک پست مرموز اینستاگرامی بازگشت این شراکت را اعلام کرد.

این کفش کتانی یونیسکس در همه سایز ها عرضه می‌ شود، و برای کودکان نیز در تاریخ 15 سپتامبر عرضه می‌ شود. مجله ووگ اشاره می‌ کند که دومین بار آوانتی در پاییز انجام می‌ شود.

ریحانا به ووگ گفت: «این کمی یک دیدار خانوادگی است. بازگشت به پوما به عنوان یک مادر، در فضایی جدید، امکان ایجاد دیدگاه ها و ایده های جدید را فراهم کرد.

این کفش به عنوان ترکیبی از کفش فوتبال کینگ و کفش دویدن Easy Rider این برند عمل می کند. ریحانا تجربه خود را از نگاه کردن به آرشیو پوما “همیشه باور نکردنی” نامید.

او گفت: “اینجا تاریخ و میراث زیادی وجود دارد و من می خواستم با ادای احترام به آوانتی ها به آن احترام بگذارم.” بدانید که مردم مشتاقانه منتظر بازگشت خود هستند.»

در مورد طراحی این کفش، رویه آن چرمی به رنگ مشکی، سفید یا نقره ای، زیره آدامسی و سایر جزئیات منظم است. ریحانا در مورد سایزهای موجود برای کودکان افزود: «این بار، ما خلاقیت‌ هایمان را به بچه‌ ها گسترش دادیم، زیرا من خود خواهانه می‌ خواهم پسرانم در هر چیزی که من و پدرشان می‌ پوشیم یا طراحی می‌ کنیم، استفاده کنند».

او به FN گفت: «ما مجبور شدیم این خط را برای بچه‌ ها گسترش دهیم تا تمام خانواده بتوانند بخشی از این امر باشند.

ماریا والدز، مدیر تولید پوما در بیانیه‌ ای گفت: «این شروع بسیار هیجان‌ انگیز برای همکاری ما بود.

ما زمانی را با هم گذراندیم تا آرشیو پوما را باز کنیم و محصول مناسبی را که با ریحانا صحبت کرده است شناسایی کنیم. آوانتی یک کلاسیک پوما با دیدگاه منحصر به فرد و نمادین در تراس است. من بسیار خوشحالم که این پروژه را می بینم که زندگی می کند و حتی بیشتر از آنچه در سال های آینده برای ما در نظر گرفته است هیجان زده هستم.

باب فیلیون، رئیس و مدیر عامل شرکت پوما آمریکای شمالی، به FN گفت که ریحانا “فرهنگ را حرکت می دهد، روندها را تعیین می کند و او مطمئناً می تواند تجارت ما را به حرکت درآورد.”

برچسب ها :

ناموجود