تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 11425

ریحانا با استایل شیک در تصاویر همکاری با پوما ژست می گیرد

ریحانا با استایل شیک در تصاویر همکاری با پوما ژست می گیرد

ریحانا این خواننده 35 ساله، روز دوشنبه در مراسم رونمایی از جدیدترین همکاری فنتی x پوما با یک ژاکت شیک بنفش پردار شرکت کرد. او این لباس را با شلوار جین گشاد و کفش‌ های کتانی Creeper Phatty بنفش از مجموعه جدید به همراه یک تی‌ شرت، زنجیر و سایه چشم بنفش ترکیب کرد. همسر

ریحانا این خواننده 35 ساله، روز دوشنبه در مراسم رونمایی از جدیدترین همکاری فنتی x پوما با یک ژاکت شیک بنفش پردار شرکت کرد. او این لباس را با شلوار جین گشاد و کفش‌ های کتانی Creeper Phatty بنفش از مجموعه جدید به همراه یک تی‌ شرت، زنجیر و سایه چشم بنفش ترکیب کرد.

همسر ریحانا راکی نیز 15 دقیقه جلوتر از او آمد و در حالی که ریحانا برای عکس ها و مصاحبه های تلویزیونی ژست گرفت، کنار ایستاد. هنگامی که ریحانا آخرین مصاحبه خود را به پایان رساند، این جفت دوباره به هم پیوستند و بلافاصله هم در آغوش گرفتند و دستان خود را دور هم قفل کردند و از میان جمعیتی که جیغ می‌ کشیدند و تشویق می‌ کردند به محل برگزاری رویداد رسیدند تا به منطقه VIP طناب‌ دار خود برسند.

در ماه سپتامبر، ریحانا بازگشت این همکاری محبوب را اعلام کرد و جزئیاتی از مجموعه الهام گرفته از فوتبال را به رسانه مد، ووگ، ارائه کرد. او گفت این  یک گردهمایی خانوادگی است. بازگشت به پوما به عنوان یک مادر، در فضایی جدید، امکان ایجاد دیدگاه ها و ایده های جدید را فراهم کرد.

ریحانا درباره روند خود افزود: “کاوش در آرشیو پوما همیشه باور نکردنی است.” او همچنین فاش کرد که می‌ خواهد روی طرح‌ هایی کار کند که پسرانش نیز بتوانند بپوشند.

او گفت: «این بار، ما خلاقیت‌ هایمان را به بچه‌ ها گسترش دادیم، زیرا من خود خواهانه می‌ خواهم پسرانم در هر چیزی که من و پدرشان می‌ پوشیم یا طراحی می‌ کنیم، باشند.

در ماه فوریه، ریحانا در مورد تعادل بین کار و زندگی مادری صحبت کرد. ریحانا در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از نمایش نیمه‌ وقت سوپر باول اپل موزیک به نادسکا از اپل موزیک گفت: مهم نیست که چگونه به آن نگاه می‌ کنید، کار همیشه چیزی است که وقتتان را با فرزندتان از دست می‌ دهد.

برچسب ها :

ناموجود