تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 10040

ریحانا با استایل شیک چرم شگفت انگیز به نظر می رسد

ریحانا با استایل شیک چرم شگفت انگیز به نظر می رسد

ریحانا با با استایل شیک چرم بیرون می آید! ریحانا، در حالی که روز دوشنبه برای صرف شام در هالیوود غربی بیرون می رفت، ظاهری خیره کننده داشت. ریحانا در عکسی که از باشگاه اجتماعی مخصوص اعضای خانه های ییلاقی سان ویسنته خارج می‌ شود، یک کت چرم مشکی با یک شلوار چرمی قرمز پوشیده

ریحانا با با استایل شیک چرم بیرون می آید! ریحانا، در حالی که روز دوشنبه برای صرف شام در هالیوود غربی بیرون می رفت، ظاهری خیره کننده داشت. ریحانا در عکسی که از باشگاه اجتماعی مخصوص اعضای خانه های ییلاقی سان ویسنته خارج می‌ شود، یک کت چرم مشکی با یک شلوار چرمی قرمز پوشیده است.

او همچنین کفش پاشنه بلند مشکی پوشیده بود و با یک حلقه نقره و یک جفت گوشواره الماس استایل خود را تزئین کرده بود. ریحانا در حالی که مو هایش را پایین انداخته بود، یک لب براق و ناخن های مشکی براق شده را پوشیده بود.

به نظر می رسید که ریحانا در حالی که در حین ترک خانه های سان ویسنته لبخندی درخشان نشان می دهد و روحیه خوبی دارد.

در همین حال، ریحانا از زمان استقبال از پسر دومش، ریوت رز، در ماه آگوست، با ظاهر شیک در گردش داشته است. اوایل این ماه، او با یک کت و کمر بند درایز ون نوتن و لباس مشکیبالنسیاگا پانتالگینگ هنگام بیرون رفتن برای شام در شهر نیویورک دیده شد.

ریحانا همچنین در حالی که چشمان خود را پشت یک عینک آفتابی مشکی پنهان کرده بود، یک کیف چرمی بزرگ قرمز بوتگا ونتا را در دست خود نگه داشت. این ظاهر خاص پس از جشن تولد 35 سالگی شریک زندگی او راکی توسط ریحانا در 3 اکتبر به وجود آمد.

ریحانا و راکی ​​در رستوران ایتالیایی-آمریکایی Carbone جشن گرفتند. ریحانا یک تاپ توری با یک جفت پوتین و یک ژاکت بریده به تن داشت، در حالی که خواننده رپ راکی یک پیراهن یقه‌ دار سفید، تاپ خاکستری هدری و یک کت و شلوار تارتان به تن داشت.

لباس سوپر بول ریحانا اخیراً در عرض 24 ساعت پس از انتشار توسط شرکت مد Loewe به فروش رفت. «نسخه ویژه» یک لباس سر همی قرمز رنگ با الهام از لباس اجرایی Super Bowl LVII ریحانا در فوریه در رسانه‌های اجتماعی توسط Loewe در 19 اکتبر اعلام شد. با این حال، روز بعد، به فروش رسید.

برچسب ها :

ناموجود