تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
کد خبر : 9336

ریحانا با استایل شیک مد پاییزی جدیدی را ارائه می کند

ریحانا با استایل شیک مد پاییزی جدیدی را ارائه می کند

ریحانا با استایل شیک پاییزی ظاهر شد! این خواننده 35 ساله در حالی که روز دوشنبه برای صرف شام در شهر نیویورک بیرون می رفت، با استایل جداب در مرکر توجه ها قرار گرفت. ریحانا که در ماه آگوست به دومین فرزندش خوش آمد گفت با یک کت خاکستری درایز ون نوتن که در قسمت

ریحانا با استایل شیک پاییزی ظاهر شد! این خواننده 35 ساله در حالی که روز دوشنبه برای صرف شام در شهر نیویورک بیرون می رفت، با استایل جداب در مرکر توجه ها قرار گرفت.

ریحانا که در ماه آگوست به دومین فرزندش خوش آمد گفت با یک کت خاکستری درایز ون نوتن که در قسمت کمر بسته شده بود و شلوار مشکی براق بالنسیاگا پانتالگینگ فروتن به نظر می رسید.

ریحانا یک کیف بزرگ چرمی بوتگا ونتا به رنگ قرمز تیره را زیر بغلش قرار داده بود، و به لباس خود رنگی پاپ اضافه کرد و ناخن های قرمز روشنی را پوشیده بود.

ریحانا ظاهر خود را با یک عینک آفتابی مربعی بزرگ مشکی و یک چوکر تزئین شده با الماس، با موهای قهوه‌ای روشن تازه رنگ‌ شده‌ اش که با موج‌ های بلند و باز پوشیده بود، اکسسوری کرد. هفته گذشته در حالی که او تولد 35 سالگی شریک زندگی خود راکی را جشن می گرفت ظاهر بیشتری از خود به نمایش گذاشت.

این زوج در روز سه شنبه، 3 اکتبر، در حالی که از رستوران Carbone ، با بهترین استایل خود بیرون آمدند. ریحانا یک ژاکت برش‌ دار مشکی با تاپ توری و  مورد علاقه‌ اش در حال حاضر با مو هایش به‌ صورت ژولیده پوشیده بود. در همین حال، راکی ​​یک کت قهوه‌ ای رنگ با پلیور خاکستری و شلوار جین سفید و روشن به‌ علاوه گیره‌ های مروارید روی موهایش پوشیده بود.

روز جمعه، ریحانا در حالی که با راکی ​​بیرون می رفت، با لباس جین دوتایی دیده شد. او یک کت جین میو میو و شلوار جین گشاد با یک پیراهن سفید گره‌ دار زیر آن پوشیده بود.

ماه گذشته، ریحانا و راکی ​​پسر تازه متولد شده خود رایت رز را در حالی که برای یک سری عکس با پسر بچه و پسر بزرگشان RZA 16 ماهه گرفته بودند به دنیا معرفی کردند.

برچسب ها :

ناموجود