تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۵
کد خبر : 6230

رکورد جونگ کوک عضو BTS با آهنگ “Seven” رتبه اول جدول جهانی در بیلبورد

رکورد جونگ کوک عضو BTS با آهنگ “Seven” رتبه اول جدول جهانی در بیلبورد

جونگ کوک دلیلی برای جشن گرفتن دارد. با تک‌ آهنگ جدیدش «Seven» با حضور Latto، نوازنده BTS، اولین عضو انفرادی گروه شد که به رتبه 1 در جدول جهانی بیلبورد دست یافت. به گفته بیلبورد، نه تنها اولین حضور جونگ کوک در جدول جهانی بیلبورد را نشان داد، بلکه اولین شماره 1 لاتو در آنها

جونگ کوک دلیلی برای جشن گرفتن دارد. با تک‌ آهنگ جدیدش «Seven» با حضور Latto، نوازنده BTS، اولین عضو انفرادی گروه شد که به رتبه 1 در جدول جهانی بیلبورد دست یافت.

به گفته بیلبورد، نه تنها اولین حضور جونگ کوک در جدول جهانی بیلبورد را نشان داد، بلکه اولین شماره 1 لاتو در آنها نیز بوده است.

از زمان انتشار این تک آهنگ در 14 جولای تا  20 جولای، این آهنگ 217.1 میلیون استریم و 269000 بار دانلود در سراسر جهان داشته است. (نسخه اصلی در 14 جولای منتشر شد، در حالی که میکس های “تابستان” و “باند” آهنگ در 17 جولای منتشر شد.)

لاتو در مورد همکاری با جوانترین عضو BTS صحبت کرد.

او گفت: “به معنای واقعی کلمه بسیار سورئال بوده است که شاهد تعداد هواداران او و حمایت آنها از او باشیم. این به معنای واقعی کلمه اهداف هنرمندان است. من خیلی شوکه شدم.”

این خواننده رپ ادامه داد: من می گویم مطمئنی که من را می خواهی؟ فشار زیادی برای انجام آن احساس می‌کردم، اما می‌گفتم: “می‌دانی چیست؟ او به دلیلی به سراغ من آمد. اجازه دهید من بروم و بهترین کار را انجام دهم.” دیدن واکنش همه به شعر من و اینکه چقدر آن را دوست دارند، بسیار خوشحال کننده است. امیدوارم به زودی به کره بروم.”

برای جشن انتشار آهنگ جدیدش، این عضو گروه کی پاپ هفته گذشته در مجموعه کنسرت تابستانی صبح بخیر آمریکا اجرا کرد.

جونگ کوک در طول مجموعه خود در پارک مرکزی، “Seven” و همچنین “Euphoria” را که یک آهنگ مورد علاقه طرفداران جونگکوک از آلبوم 2018 BTS Love Yourself: Answer است را نواخت.

متأسفانه جونگ کوک فقط توانست سه آهنگ را قبل از وقوع یک طوفان رعد و برق در شهر نیویورک اجرا کند که باعث شد کنسرت زودتر به پایان برسد.

محیط در مقایسه با استادیوم هایی که BTS معمولاً پر می کند، صمیمی بود. آنها چهار شب در ورزشگاه SoFi لس آنجلس در سال 2021 و استادیوم Allegiant لاس وگاس در سال 2022 به عنوان بخشی از تبلیغات “مجوز رقص” خود، چهار شب اجرا کردند.

جونگ کوک در مصاحبه ای با جوجو چانگ از GMA که به داخل استودیوی تایمز اسکوئر نمایش منتقل شد، فاش کرد که دیگر اعضای BTS – RM، Jin، SUGA، j-hope، Jimin و V – واقعاً از آهنگ جدید او لذت برده اند. او گفت: «آنها آن را دوست داشتند.

او همچنین به اشتراک گذاشت که همکاری لاتو با او چگونه بود. او به مجری گفت: “این شگفت انگیز بود. لاتو برای آهنگ مناسب بود. و من عاشق این هستم که آهنگ و موزیک ویدیو چگونه ظاهر شد.”

برچسب ها :

ناموجود