تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱:۳۴
کد خبر : 11669

ادعای عاشقانه آنجلینا جولی با یک رپر بریتانیایی خبر ساز شد

ادعای عاشقانه آنجلینا جولی با یک رپر بریتانیایی خبر ساز شد

آنجلینا جولی در کنار یک رپر انگلیسی به نام آکالا دیده می شود، اما او کیست؟ جولی همیشه یکی از هنرمندان مشهور هالیوود بوده است و  هر جا که می رود در مرکز توجه بوده است. از زمان جدایی او با برد پیت، کمی کمتر از یک دهه پیش، نام های زیادی به او نسبت

آنجلینا جولی در کنار یک رپر انگلیسی به نام آکالا دیده می شود، اما او کیست؟ جولی همیشه یکی از هنرمندان مشهور هالیوود بوده است و  هر جا که می رود در مرکز توجه بوده است. از زمان جدایی او با برد پیت، کمی کمتر از یک دهه پیش، نام های زیادی به او نسبت داده شده است، اما به نظر می رسد جولی تا کنون فرصت دیگری به عشق نداده است.

به نظر می رسد وضعیت برای جولی تغییر کرده است، اکنون، مجله Oggy تصاویر اختصاصی منتشر کرده است که این بازیگر را با خواننده رپ و شاعر بریتانیایی آکالا، استیج مرتبط می کند.

او در مناسبت های دیگری نیز در کنار آنجلینا دیده شده است و در تصاویر اخیر این دو ستاره را در حال صرف شام در میلان ایتالیا مشاهده شدند. به گفته اوگی، این دو با هم به رستوران رسیدند و همچنین با هم به هتل رفتند.

این اولین باری نیست که آکالا و جولی را می‌ توان با هم دید، زیرا همین ماه مه آنها با هم به جزیره جامائیکا سفر کردند تا در جشنواره ادبی کالا باش شرکت کنند و همچنین در گذشته در کنسرت‌ هایی که برگزار شده بود، وقت مشترکی با هم داشتند.

به نظر می رسد که امید به آشتی جولی و پیت که توسط مطبوعات و طرفداران با محبت “برانجلینا” لقب گرفته است، از بین رفته است زیرا اخیراً برد پیت با زن جوان اسپانیایی الاصل به نام اینس د رامون مرتبط شده است.

برچسب ها :

ناموجود