تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
کد خبر : 9198

رویارویی شیرین کارولینا گایتان با شکیرا نمادی از احساس بود

رویارویی شیرین کارولینا گایتان با شکیرا نمادی از احساس بود

کارولینا گایتان، بازیگر و خواننده کلمبیایی، اخیراً در یک حرکت دلگرم کننده از تحسین و قدردانی، در اینستاگرام به احترام یکی از بت های دوران کودکی خود، سوپر استار جهانی شکیرا، اشاره کرد. گایتان که به استعداد باورنکردنی و شخصیت جذابش معروف است، در کنار عکسی از خود با شکیرا، پیامی شیرین به اشتراک گذاشت

کارولینا گایتان، بازیگر و خواننده کلمبیایی، اخیراً در یک حرکت دلگرم کننده از تحسین و قدردانی، در اینستاگرام به احترام یکی از بت های دوران کودکی خود، سوپر استار جهانی شکیرا، اشاره کرد. گایتان که به استعداد باورنکردنی و شخصیت جذابش معروف است، در کنار عکسی از خود با شکیرا، پیامی شیرین به اشتراک گذاشت و لحظه ای زیبا را برای طرفداران و دنبال کنندگانش رقم زد.

گایتان در پست اینستاگرام خود خاطرات دوران مدرسه خود را زمانی که از طرفداران سرسخت موسیقی شکیرا بود، یاد کرد. او فاش کرد: “وقتی در مدرسه بودم، بی وقفه به موسیقی های شکیرا گوش می دادم و می خواندم تا زمانی که پدر و مادرم دیگر طاقت نیاوردند، همه پیچش های زبان او را یاد گرفتم.”

احساسی که بسیاری از ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. موسیقی شکیرا قلب افراد در هر سنی را تسخیر کرده است و جذابیت همیشگی خود را ثابت کرده است.

این پست به توصیف تجربه سورئال ملاقات با بت دوران کودکی او و کشیدن قلب با دستان آنها ادامه داد. گایتان ناباوری خود را ابراز کرد و گفت: از اینکه مرا خواندید متشکرم. می خواستم این لحظه را با شما به اشتراک بگذارم!!! فقط در صورت وجود شک و تردید، او کاملاً عالی است! این لحظه بسیار زیبایی با شکیرا باور نکردنی بود.» این لحظه واقعی ارتباط بین این دو هنرمند بدون شک رویایی است که برای گایتان به حقیقت پیوسته است و گرما و اصالت شخصیت شکیرا را نشان می دهد.

کارولینا گایتان همچنین فراموش نکرد که از طرفداران شکیرا برای حمایت آنها تشکر کند. او شادی خود را با آنها تقسیم کرد و نوشت: “بوسه های بزرگ پرواز می کنند!” این نشان دهنده قدردانی او از عشق و تشویقی است که از طرفداران فداکار شکیرا دریافت کرده است.

این پست دلگرم کننده اینستاگرام به سرعت مورد توجه و قدردانی طرفداران و دیگر افراد مشهور قرار گرفت. دیدن اینکه یک هنرمند به دیگری ادای احترام می کند، دلگرم کننده است، به خصوص زمانی که این کار مستلزم ارتباط شخصی با کار آنها باشد.

شکیرا که موسیقی اش از مرزها و زبان ها فراتر رفته و به یک پدیده جهانی تبدیل شده است، همیشه به خاطر فروتنی و فداکاری اش به هنرش مشهور بوده است. این برخورد با کارولینا گایتان به یاد می آورد تأثیر مثبت هنرمندان بر طرفدارا نشان می اندازد و اینکه چگونه موسیقی آنها می تواند به بخشی از زندگی مردم تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود