تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 13428

رومئو بکهام و میا ریگان دوباره دست به دست هم می دهند

رومئو بکهام و میا ریگان دوباره دست به دست هم می دهند

رومئو بکهام و میا ریگان تنها چند هفته پس از اعلام جدایی آنها با هم دیده شدند. روز جمعه، فوتبالیست 21 ساله و مدل 21 ساله در حالی که در غرب لندن قدم می زنند، دست در دست هم از آنها عکس گرفته شد. رومئو شلوار ورزشی سوپریم و تی شرت خاکستری داشت، در حالی

رومئو بکهام و میا ریگان تنها چند هفته پس از اعلام جدایی آنها با هم دیده شدند. روز جمعه، فوتبالیست 21 ساله و مدل 21 ساله در حالی که در غرب لندن قدم می زنند، دست در دست هم از آنها عکس گرفته شد. رومئو شلوار ورزشی سوپریم و تی شرت خاکستری داشت، در حالی که میا شلوار جین گشاد، تی شرت خاکستری به تن داشت.

بیرون رفتن عمومی این زوج هفته‌ ها پس از آن صورت می‌ گیرد که آن‌ ها فاش کردند که پس از «5 سال عشق» از هم جدا شده‌ اند، همانطور که بکهام در اواخر فوریه هنگام اعلام جدایی‌ شان در اینستاگرام در یک پست اینستاگرامی این موضوع را بیان کرد.

رومئو روی یک سلفی از خودش و ریگان که زبانشان را بیرون می‌ کنند، نوشت: «من و موچ پس از 5 سال عشق از هم جدا شدیم. ما هنوز برای همدیگر محبت و احترام زیادی قائلیم و هنوز دوستی قوی داریم و همیشه خواهیم داشت.

ریگان همچنین یک سلفی با رومئو در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در کنار آن نوشت: “این رو است، ما از 16 سالگی با هم بزرگ شده ایم!! با بلوغ، عشق اشکال و مسیرهای متفاوتی به خود می گیرد.»

این زوج اولین حضور در فرش قرمز خود را در سال 2021 با حضور در جوایز مد بریتانیا انجام دادند. ریگان در آن زمان به ووگ گفت که با مادر بکهام، ویکتوریا بکهام، برای مشاوره فرش قرمز صحبت کرده است.

او به مجله ووگ گفت: «حتی صحبت کردن در مورد اینکه با او چه می پوشم، چه ناخن و آرایشی می خواهم بروم، خوب است.

برچسب ها :

ناموجود