تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
کد خبر : 5847

رنگ موی (کرم بروله بلوند) بیانسه از ترند های برتر 2023

رنگ موی (کرم بروله بلوند) بیانسه از ترند های برتر 2023

موهای طلایی بیانسه در طول چندین دهه فعالیت او به عنوان نماد موسیقی پاپ کمی به یک مدل تبدیل شده است. مطمئناً، گاهی اوقات تیره‌تر، عمیق‌تر، بافته‌شده یا خرد شده است، اما تقریباً همیشه جوهره‌ای از آفتاب در جایی در موهای او وجود دارد. هرچند اخیراً به لطف کمک ریتا هازان، آرایشگر و رنگ‌شناس مشهور،

موهای طلایی بیانسه در طول چندین دهه فعالیت او به عنوان نماد موسیقی پاپ کمی به یک مدل تبدیل شده است. مطمئناً، گاهی اوقات تیره‌تر، عمیق‌تر، بافته‌شده یا خرد شده است، اما تقریباً همیشه جوهره‌ای از آفتاب در جایی در موهای او وجود دارد.

هرچند اخیراً به لطف کمک ریتا هازان، آرایشگر و رنگ‌شناس مشهور، که با ماریا کری، سیدنی سوینی و جنیفر لوپز نیز کار می‌کند، ملکه بی روشن‌ترین و خوش‌رنگ‌ترین موهایش را تا کنون دارد، و در آخرین دوره رنسانس خود، «کرم بروله بلوند» را به نمایش گذاشته است.

“کرم بروله بلوند” چیست؟

بیانسه قبلاً تکرارهای زیادی از بلوند را امتحان کرده است بلوند آفتاب‌ شوی شده، بلوند هایلایت‌های نورافکن، بلوند سفید شده، بلوند کاراملی، و این فهرست همچنان ادامه دارد. بنابراین چه چیزی جدیدترین تارهای طلایی او را از بقیه متمایز می کند؟

خوب، هازان می‌گوید: «آخرین رنگی که من برای بیانسه انجام دادم روشن‌تر از قبل است (بلوند آفتاب‌شوی)، و بیانسه را با رنگ‌های کرمی و هایلایت‌های رنگی باقی می‌گذارد. اساساً او ترکیبی عالی از سه رنگ بلوند است: بچه‌گانه، کم‌رنگ و طلایی. “

این سایه بلوند کره ای برای تابستان که آفتاب به طور طبیعی موهای ما را روشن می کند، عالی است. بعلاوه، هازان می‌گوید: “بیانسه دوست دارد رنگ و استایل خود را تغییر دهد، و از آنجایی که اوج تابستان است، ما می‌خواستیم سایه بلوند او را تا حدی بالا ببریم تا این رنگ کرم‌برولی زیبا را ایجاد کنیم.”

نتایج، رشته‌های طلایی بلند و روانی است که هم قسمت بالای قهوه‌ای طلایی را منعکس می‌کند و هم کاستارد روشن و کم‌رنگی که بسیاری از مردم دوست دارند.

چطور ما هم رنگ موی کرم بروله بلوند داشته باشیم؟

هازان می‌گوید، که با افزودن رنگ بلوند به دور خط مو برای قاب صورت، و بلوند روشن در سرتاسر آن استفاده کرده است، بنابراین وقتی موها را برمی‌گردانید، تصویری زیبا از رنگ‌های زیبا دریافت می‌کنید.

ظاهر روشن جدید قابل کنترل است، زیرا هازان می گوید که او “روی آخرین ترکیب رنگی که برای شروع تور به او دادم ساخته است، که راهی ضروری برای بلوند شدن در طول زمان بدون آسیب رساندن به موهای شما است.”

در مورد آنچه که باید از آرایشگر خود بپرسید اگر می خواهید با موهایی هماهنگ به تور رنسانس بروید؟ یک پایه بلوند کره ای نه نارنجی با هایلایت های بلوند کرمی بخواهید، و رنگ مویی شبیه بیانسه خواهید شد.

برچسب ها :

ناموجود