تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 10111

رنگ موی جدید بیلی آیلیش شگفت انگیز به نظر می رسد

رنگ موی جدید بیلی آیلیش شگفت انگیز به نظر می رسد

طرفداران احساس می کنند هر بار که بیلی آیلیش را می بینند، او رنگ موی جدیدی دارد. زمانی که او برای اولین بار به شهرت رسید، به دلیل رنگ آبی یخی شهرت داشت، اما نمادین ترین ظاهر مو های او احتمالاً رنگ مشکی با ریشه های سبز نئونی است که مدت کوتاهی بعد به آن

طرفداران احساس می کنند هر بار که بیلی آیلیش را می بینند، او رنگ موی جدیدی دارد. زمانی که او برای اولین بار به شهرت رسید، به دلیل رنگ آبی یخی شهرت داشت، اما نمادین ترین ظاهر مو های او احتمالاً رنگ مشکی با ریشه های سبز نئونی است که مدت کوتاهی بعد به آن روی آورد.

فراتر از این دو ظاهر، مو های او همچنین یک بلوند سفید کلاسیک، مشکی سیاه و سفید بوده و یک لحظه سیاه و قرمز شبیه به سبز نئون خود را امتحان کرده است. اکنون، به نظر می رسد که او سه تا از ظاهر قبلی خود را در یک سبک فوق العاده اصیل ترکیب کرده است.

در 31 اکتبر، این خواننده یک سلفی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و مو های جدید خود را به نمایش گذاشت. از یک زاویه بسیار بالا، باید از بالا به ریشه های موی او نگاه کنید و چهار رنگ را که همه دور سرش می چرخند، را خواهید دید.

درست مثل مدل موی نئونی با ریشه سبز و قرمز، این مدل هم ریشه هایی داشت که رنگ متفاوتی نسبت به قسمت عمده مو هایش داشت. همان ابتدای ریشه های او در بالای سر و همچنین اطراف گوش هایش قرمز گیلاسی روشن بود. در بالای سرش، قرمزی بیش از یک یا دو اینچ بیرون نمی‌ آمد، در حالی که در نزدیکی گوش‌ هایش، کمی طولانی‌تر بود.

پس از رنگ قرمز، مو های او به سرعت به رنگ زرد روشن و عمیق تغییر یافت. تقریباً دو برابر طول قرمز، رنگ کهربایی شیب بود، اما فقط روی قسمت بالای تاج او متمرکز بود و مانند رنگ قرمز به طرفین نمی رسید.

رنگ سوم در شیب همان سبز نئونی بود که ریشه های رنگارنگ OG او بود. بعد از چند اینچ رنگ زرد، مقدار مشابهی سبز آمد. رنگ نئون مانند زرد از کناره ها وجود نداشت اما بیشتر از هر دو رنگ دیگر روی چتری های او ادامه داشت.

رنگ مشکی چهارمین و آخرین رنگ بود که بقیه تار های موی او را از انتهای سبز تا انتهای مو هایش پر می کرد.

بلافاصله پس از ارسال آپدیت مو، آن را در فضای مجازی منتشر کرد، و بسیاری اظهار نظر کردند که انتخاب رنگ شبیه به ردیاب هواشناسی در اخبار صبحگاهی با قرمزهای هوای شدید و سبز و زردهای ریزش های متوسط ​​است.

بیلی آیلیش برای نشان دادن رنگ‌ های جدید، مو هایش را به صورت موی درهم و باز حالت داد، تارها را روی پهلو هایش گذاشت و چتری‌ هایش را پایین نگه داشت و صورتش را قاب کرد. یک تاکسیدو کانادایی، کفش‌ های سفید درشت، و یک کیف کوچک مشکی ظاهر او را تکمیل می‌ کردند.

برچسب ها :

ناموجود