تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 5159

رنگ موی بلوند طلایی هم به ترندهای 2023 پیوست

رنگ موی بلوند طلایی هم به ترندهای 2023 پیوست

بچه های سوپراستارهای دهه های گذشته همه بزرگ شده اند و در صنعت زیبایی نفوذ می کنند، به سوپرمدل های درجه یک جهانی تبدیل می شوند و برخی از کنسرت های جدی هالیوود را اجرا می کنند. به نظر می‌رسد کایا گربر، دختر سیندی کرافورد، هر سه کار را انجام داده است، در کمپین‌های بزرگ

بچه های سوپراستارهای دهه های گذشته همه بزرگ شده اند و در صنعت زیبایی نفوذ می کنند، به سوپرمدل های درجه یک جهانی تبدیل می شوند و برخی از کنسرت های جدی هالیوود را اجرا می کنند.

به نظر می‌رسد کایا گربر، دختر سیندی کرافورد، هر سه کار را انجام داده است، در کمپین‌های بزرگ زیبایی شرکت کرده، در داغ‌ ترین شوهای هفته مد شرکت کرده و اخیراً نقش بریتانی را در فیلم Bottoms بازی کرده است که قرار است در 25 آگوست اکران شود. در حالی که در لبه صندلی های خود هستیم تا با فیلم هماهنگ شویم، حداقل می توانیم از موهای بلوند طلایی جدید گربر شگفت زده شویم.

گربر در اینستاگرام نسبتاً آرام بود، بنابراین وقتی او موهای بلوند جدید خود را رونمایی کرد، همه متعجب شدند. گربر با پوشیدن یک تاپ و دامن سفید، یک گردنبند زنجیر طلایی و آرایشی طبیعی که بر گونه‌های سرخ شده و ابروهای پر او تاکید داشت، مطلبی را منتشر کرد. او مت رِز رنگ‌شناس مشهور را تگ کرد که یک بلوند کره‌ای تیره روی ستاره خلق کرد.

موهای گربر دقیقاً به زیر استخوان ترقوه او می‌رسد و دارای لایه‌های پرپشتی است که در مرکز قرار گرفته است. اگر چه با دیدن گربر با موهای قهوه‌ای تیره عادت کرده‌ایم، اما او اکنون یک رنگ بلوند می‌پوشد که بلوند سنتی نیست. در عوض، ته رنگ مسی گرمی دارد که آن را شبیه کره سوخته می‌کند. از آنجایی که بلا حدید سال را با یک رنگ بلوند آسپن مشابه، با آنجلینا جولی آغاز می‌کند، این سوال پیش می‌آید: آیا سبزه‌ها تابستان امسال به سمت سبک‌تر می‌روند؟

با اثبات ستاره ها، پاسخ کاملاً مثبت است. اگر به دنبال افزایش روشنایی به موهای قهوه ای خود هستید، گزینه هایی برای انتخاب وجود دارد. سبزه‌های روشن‌تر می‌توانند بلوند سفید شده را انتخاب کنند، و اگر موهایتان قهوه‌ای تیره است، رنگ قهوه‌ای تیره را امتحان کنید، که در قسمت بلوند هایلایت‌شده، ابعاد تیره یا سبزه‌تری دارد و ظاهری کم‌تر رشد کرده است.

با این حال، این فراخوانی برای همه برای بلوند شدن نیست. بنابراین، اگر هنوز برای بلوند طلایی کامل آماده نیستید، همیشه می‌توانید فقط کمی روشنایی به رنگ موهای فعلی خود اضافه کنید.

برچسب ها :

ناموجود