تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 3870

جنیفر لوپز رنگ موهای خود را قهوه ای شکلاتی کرد

جنیفر لوپز رنگ موهای خود را قهوه ای شکلاتی کرد

ما به سادگی از حرکات زیبایی جنیفر لوپز سیر نمی شویم. جی لو برای ناخن‌ها، آرایش، و مراقبت از پوست ما اطلاعات مختلفی را در اختیار ما قرار داده است، و آخرین اجرای او که ارزشش را دارد این است که موهای قهوه‌ای چند دهه‌ای خود را برای رنگ قهوه‌ای شکلاتی رها کرده است. در

ما به سادگی از حرکات زیبایی جنیفر لوپز سیر نمی شویم. جی لو برای ناخن‌ها، آرایش، و مراقبت از پوست ما اطلاعات مختلفی را در اختیار ما قرار داده است، و آخرین اجرای او که ارزشش را دارد این است که موهای قهوه‌ای چند دهه‌ای خود را برای رنگ قهوه‌ای شکلاتی رها کرده است.

در 1 مارس، جی لو سلفی آینه ای از پشت صحنه خود و آرایشگرش، لورنزو مارتین، با هشتگ ساده #ThisIsMeNow به عنوان زیرنویس به اشتراک گذاشت که به آلبوم آینده جی لو که قرار است امسال منتشر شود اشاره می کند. لباس او بسیار خنک است. او یک کت چهارخانه خنثی، یک پیراهن آستین بلند سفید یقه‌دار، و چیزی که ما فکر می‌کنیم یک شلوار دودی کرم رنگ می‌پوشد.

با این حال، برجسته ترین قسمت سلفی او موهایش است که اکنون رنگ قهوه ای شکلاتی عمیقی دارد. موهای او تا کمرش می‌رسد و دارای چندین لایه و موج‌های نرم است که اندام را اضافه می‌کند، در حالی که هایلایت‌های پولکی رنگ خاکستری، ابعاد بیشتری می‌بخشد.

قبل از اینکه فکر کنید: خوب، یک سلبریتی دیگر موهای خود را قهوه ای رنگ کرد، پس چه؟ به همین دلیل است که این تغییر کلی مو مهم است. J.Lo یکی از افرادی بوده است که رنگ قهوه ای را برای همیشه احساس می کند. (در موزیک ویدیوهای دهه 90 و اوایل دهه 2000، موهای کاراملی رنگ او مانند «If You Had My Love»، «Love Don’t Cost a Thing»، و «Jenny from the Block»، از موهای کاراملی‌اش استفاده می‌کند.) مطمئناً، موهای قهوه‌ای شکلاتی جدید او همچنان دارای تکه‌های پولی خاکستری در جلو هستند، اما رنگ جدید جی لو این موضوع را تقویت می‌کند که موهای قهوه‌ای تیره فقط یک روندی نبود که ما در هوای خنک به آن هجوم آوردیم، بلکه اینجاست تا برای بهار بماند.

اگر می‌خواهید سوار خودروی قهوه‌ای تیره شوید، قدم‌های جی لو ارزش دنبال کردن را دارد. جورج پاپانیکولاس، رنگ‌ساز مشهور مو و سفیر برند Matrix، قبلاً به Byrdie گفته بود: «انتقال از موهای روشن‌تر به موهای تیره‌تر بسیار آسان است، اما رفتن از موهای تیره مصنوعی به موهای روشن‌تر، فرآیند اصلاحی بسیار سخت‌تر و گران‌تر است. رنگ‌های برنجی و قرمز ناخواسته بزرگترین مشکل برای سبزه‌ها هستند، به خصوص زمانی که در نهایت می‌خواهند سبک‌تر شوند. شما می‌توانید با شامپوی آبی رنگ موهای قهوه‌ای خود را با رنگ‌های برنجی مقابله کنید.

و اگر رنگ قهوه‌ای تیره یکدست به نظرتان کسل‌کننده می‌آید، همان کاری را انجام دهید که جی لو با هایلایت‌های پولیش انجام می‌دهد و از آرایشگرتان بخواهید که قطعات خاکستری را به آن اضافه کند که صورت شما را قاب می‌کند و بدن شما را اضافه می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود