تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۰۶
کد خبر : 8375

رقص شکیرا قبل از دریافت جایزه MTV حاضران را شگفت زده کرد

رقص شکیرا قبل از دریافت جایزه MTV حاضران را شگفت زده کرد

نماد جهانی شکیرا همچنان به موفقیت‌های حرفه‌ای موسیقی خود ادامه می‌ دهد، او جایزه نمادین MTV مایکل جکسون پیشتاز را در MTV VMAs 2023 به خانه برد. مانند سایر برندگان قبلی مدونا، دیوید بووی، بیانسه، ریحانا، جاستین تیمبرلیک و جنیفر لوپز و دیگران. این هنرمند کلمبیایی که از دریافت این قدردانی که فقط به اسطوره

نماد جهانی شکیرا همچنان به موفقیت‌های حرفه‌ای موسیقی خود ادامه می‌ دهد، او جایزه نمادین MTV مایکل جکسون پیشتاز را در MTV VMAs 2023 به خانه برد. مانند سایر برندگان قبلی مدونا، دیوید بووی، بیانسه، ریحانا، جاستین تیمبرلیک و جنیفر لوپز و دیگران. این هنرمند کلمبیایی که از دریافت این قدردانی که فقط به اسطوره های موسیقی اعطا شد، هیجان زده بود، خوشحالی خود را به اشتراک گذاشت و از فرزندانش، میلان و ساشا، و همچنین والدین و طرفدارانش تشکر کرد.

این هنرمند این جایزه را از وایکلف ژان، همکارش در فیلم موفق سال 2005 “Hips Don’t Lie” دریافت کرد. او ابراز قدردانی کرد و گفت: «متشکرم. خیلی ممنونم. باور نکردنی است که این را از دوستم دریافت کنم و این یک سورپرایز بزرگ است،” برای مخاطبانی که به طور مداوم نام او را به نشانه حمایت تشویق می کردند.

او همچنین از MTV برای ایفای نقش مهم در حرفه‌ اش تشکر کرد و به یاد آورد که چگونه آهنگ‌ هایش برای اولین بار تقریباً سه دهه پیش در این کانال پخش شد، زمانی که او فقط 18 سال داشت. او ادامه داد: «امروز می‌ خواهم از افرادی که نقش‌ های محوری در کار تصویری من بازی کرده‌اند و شرکایم که بدون آنها نمی‌توانستم پیشرفت کنم، تشکر کنم. کمپانی ضبط من، از حمایت بی دریغ شما متشکرم. و به زنان شگفت انگیزی که با من کار کرده اند نه تنها درخشان، بلکه در آموزش من، به چالش کشیدن من و ایفای نقش های مختلف نقش موثری داشتند.»

شکیرا مطمئن شد که نزدیک‌ ترین افراد به خود را گرامی می‌ دارد و بر تشویق‌ هایی که از فرزندانش دریافت می‌ کند تاکید می‌ کند: «می‌خواهم از والدینم و همچنین پسرانم میلان و ساشا که اینجا هستند تشکر کنم. از اینکه از من حمایت می‌ کنید، تشویقم می‌ کنید و به من این احساس را می‌ دهید که یک مادر از پس هر کاری بر می‌ آید بسیار سپاسگزارم.»

او در پایان از هوادارانش قدردانی کرد: «می‌ خواهم این جایزه را با هوادارانم که همیشه از من حمایت کرده‌ اند به اشتراک بگذارم. از شما بسیار سپاسگزارم که ارتش من هستید و به من کمک کردید تا در تمام نبردهایم بجنگم.”

رقص و نمایش باورنکردنی شکیرا

درست قبل از دریافت جایزه، شکیرا تماشاگران را با رقص و نمایشی هیپنوتیزم که بزرگترین موفقیت های دوران حرفه ای او را با هم در آمیخت حاضران را شگفت زده کرد. شکیرا نمایش خود را با آهنگ موفق خود در سال 2009 “او گرگ” آغاز کرد. او لحظاتی از موزیک ویدیو خود را تکرار کرد و انعطاف و چابکی خود را به نمایش گذاشت. با چاقو،  تاب خورد، و با گیتار الکتریک و غیره ادامه یافت.

برچسب ها :

ناموجود