تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۰۹
کد خبر : 8252

رقصنده جنیفر لوپز در تلاش برای رییس جمهور مکزیک شدن است

رقصنده جنیفر لوپز در تلاش برای رییس جمهور مکزیک شدن است

ادواردو وراستگی در تلاش است تا رئیس جمهور بعدی مکزیک شود. این مرد 49 ساله روز پنجشنبه 16 شهریور با حضور در دفاتر موسسه ملی انتخابات (INE) به عنوان نامزد مستقل ثبت نام کرد. پس از ارائه مدارک مورد نیاز، چند روز طول می کشد تا INE تصمیم بگیرد که آیا او شرایط را برآورده

ادواردو وراستگی در تلاش است تا رئیس جمهور بعدی مکزیک شود. این مرد 49 ساله روز پنجشنبه 16 شهریور با حضور در دفاتر موسسه ملی انتخابات (INE) به عنوان نامزد مستقل ثبت نام کرد. پس از ارائه مدارک مورد نیاز، چند روز طول می کشد تا INE تصمیم بگیرد که آیا او شرایط را برآورده کرده است یا خیر، و گواهی نامه ای مبنی بر تایید نامزدی برای او صادر می کند.

وراستگی قبل از درگیر شدن در سیاست و مسائل اجتماعی، حرفه قابل توجهی در صنعت سرگرمی در مکزیک و ایالات متحده داشت. در حالی که او اخیراً به عنوان تهیه کننده شناخته شده است، او همچنین در فیلم های تلویزیونی مکزیکی و تولیدات هالیوود ظاهر شد و حتی صفحه نمایش را با سوفیا ورگارا به اشتراک گذاشت. بعلاوه، او در موزیک ویدیوی جنیفر لوپز “Ain’t Your Mama” نقش آفرینی کرد.

وراستگی پیش از ورود به عرصه سیاست، در دهه 1990 با گروه کایرو به عنوان خواننده فعالیت کرد. او همچنین قبل از رفتن به هالیوود در برخی از سریال های مکزیکی ظاهر شد و در آنجا شهرت پیدا کرد.

وراستگی در سیوداد مانته، شهری در شمال مکزیک به دنیا آمد. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت.

ادواردو وراستگی و جنیفر لوپز

در سال 2001، وراستگی در موزیک ویدیو جنیفر لوپز برای “مامان نیستی” حضور داشت. بله، وراستگی نقش کولی اغوا کننده ای را بازی کرد که جی لو مشتاقانه عاشق او می شود. این دو هنرمند صحنه های هیجان انگیزی در حال رقصیدن با هم دارند.

اخیرا ادواردو با فیلم Sound of Freedom به کارگردانی آلخاندرو مونته‌ ورده در کانون توجه قرار گرفته است. این فیلم به یکی از جدی ترین مشکلات جامعه می پردازد: استثمار کودکان. او علاوه بر تهیه‌کنندگی فیلم، بخشی از بازیگران روی پرده با بازی پل است.

وراستگی اگرچه مردی خوش تیپ و موفق است، اما سال هاست که مجرد بوده است. این نامزد ریاست جمهوری نیز ابراز تمایل کرده است که روزی پدر شود.

وراستگی برای سال‌ها از سمت راست افراطی درگیر فعالیت‌ های اجتماعی و سیاسی بوده است. برخی از مواضع او علیه مسائل اجتماعی کنونی جنجال آفرینی کرده است.

ادواردو وراستگی و رئیس جمهور السالوادور نایب بوکله

فعالیت اجتماعی و سیاسی او باعث شده است که با مقامات بلند پایه مانند نایب بوکله، رئیس جمهور سالوادور ملاقات کند. ژوئیه گذشته، رئیس جمهور با این بازیگر ملاقات کرد و متعهد شد که قاچاق کودکان را ریشه کن کند.

اکنون، وراستگی قصد دارد در سیاست نامی برای خود دست و پا کند و اثر خود را در مکزیک به جا بگذارد. اگر به عنوان یک نامزد مستقل پذیرفته شود، وراستگی با ژوشیلت گالوز، نامزد جبهه گسترده مکزیک و کلودیا شینباوم، هماهنگ کننده کمیته‌ های تحول چهارم رقابت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود