تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 12353

رفتار صمیمانه جنیفر لوپز با همسر سابق شوهرش خبرساز می شود

رفتار صمیمانه جنیفر لوپز با همسر سابق شوهرش خبرساز می شود

جنیفر لوپز و بن افلک از ابتدای رابطه خود، رفاه فرزندان خود را در اولویت قرار داده اند. آنها مطمئن شده اند که رابطه سالمی با فرزندان خود و جنیفر گارنر همسر سابق بن افلک و،سه فرزند او دارند. آنها پیوندی صمیمانه و محترمانه دارند و حتی در رویداد های مهم برای ویولت، سرافینا و

جنیفر لوپز و بن افلک از ابتدای رابطه خود، رفاه فرزندان خود را در اولویت قرار داده اند. آنها مطمئن شده اند که رابطه سالمی با فرزندان خود و جنیفر گارنر همسر سابق بن افلک و،سه فرزند او دارند. آنها پیوندی صمیمانه و محترمانه دارند و حتی در رویداد های مهم برای ویولت، سرافینا و ساموئل شرکت کردند. اخیراً تعدادی عکس منتشر شده است که نشان می دهد جی لو، افلک و گارنر در یک مراسم در مدرسه پسرانه در لس آنجلس، کالیفرنیا شرکت می کنند.

جی لو و بن اخیرا با فرزندانشان و مارک آنتونی همسر سابق جنیفر دیده شدند. طبق گزارش ها، این هنرمندان مشهور در اجرای نمایش فرزندانشان شرکت کرده بودند و به نظر می رسید که همه آنها در عکس ها روحیه بالایی داشتند. پس از نمایش، جنیفر گارنر به همراه فرزندانش سرافینا، 14 و ساموئل، 11 ساله، بن و جی لو با دختر جی لو، اما مونیز، 15 ساله محل را ترک کردند. این افراد مشهور همچنین لحظاتی را به استقبال ویل فرل، بازیگری که در مراسم حضور داشت، اختصاص دادند.

در این مناسبت، جنیفر لوپز با پوشیدن شلوار کرم و ژاکت خاکستری روشن، ظاهری غیر رسمی را انتخاب کرد. او لباس خود را با گوشواره ست کرد و موهایش را به صورت یک نان نامرتب حالت داد. از سوی دیگر، بن افلک شلوار گاباردین شتری، یک تی شرت خاکستری و یک پیراهن چهار خانه پوشیده بود. در همین حال، جنیفر گارنر شلوار خاکستری، ژاکت قهوه ای روشن و کفش های کتانی به تن داشت.

وظیفه ای که در دست آنهاست این است که پنج فرزند را بزرگ کند

در مصاحبه ای با ووگ در نوامبر 2022، جنیفر لوپز در مورد اینکه او و بن افلک چگونه خانواده ترکیبی خود را با هر دو فرزند خود در نوجوانی هدایت می کنند، صحبت کرد.

برچسب ها :

ناموجود