تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
کد خبر : 5944

راز جوانی برد پیت کشف شد + آیا فقط سبک زندگی اش موثر بوده؟

راز جوانی برد پیت کشف شد + آیا فقط سبک زندگی اش موثر بوده؟

در یکی از معدود مصاحبه‌هایی که برد پیت اخیراً انجام داده است، او به GQ فاش کرد که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می‌کند و در طول سال‌ها انواع دیگری از اعتیاد را داشته است. برد پیت در طول سال‌ها از تنباکو و حشیش استفاده کرده است. برد پیت قبلاً اعتراف کرده

در یکی از معدود مصاحبه‌هایی که برد پیت اخیراً انجام داده است، او به GQ فاش کرد که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می‌کند و در طول سال‌ها انواع دیگری از اعتیاد را داشته است. برد پیت در طول سال‌ها از تنباکو و حشیش استفاده کرده است.

برد پیت قبلاً اعتراف کرده بود که مبارزه با مصرف مشروبات الکلی بزرگترین چالش او در سال های اخیر بوده است. اما به سادگی با نگاه کردن به او در فینال ویمبلدون، می توانید مردی را ببینید که در آستانه 60 سالگی است و هنوز شبیه یک جوان 30 ساله است. چگونه او هنوز آنقدر جوان به نظر می رسد؟

افرادی مانند او، تام کروز، پل راد و دیگرانی هستند که به نظر می رسد راز جوانی ابدی را دارند. اما از بین همه نام‌هایی که حذف کردیم، برد پیت در خط مقدم این دستاورد چشمگیر مردانی است که نسبتاً مسن هستند اما هنوز 35 ساله به نظر می‌رسند.

بنابراین، راز آنها چیست؟ جدای از ورزش مداوم و بی پایان، همه این مردان دارای یک منبع ژنی هستند که با وجود داشتن عادات مشکوک به نعمت زندگی آنها تبدیل شده است. ژنتیک دلیل اصلی این است که برد پیت جوانتر از قبل به نظر می رسد، این دلیل اصلی است و برای برخی می تواند کمی آب و هوا باشد.

اگر فکر می کنید می توانید به 60 سالگی برسید و همچنان مانند برد پیت به نظر برسید که 35 ساله هستید، خبر بدی برای شما داریم. مگر اینکه ژنتیک مشابهی داشته باشید، در غیر این صورت این اتفاق نمی افتد.

افرادی هستند که در این راه به سادگی خوش شانس هستند، اگرچه برد پیت همیشه تمام تلاش خود را برای حفظ تناسب اندام و ظاهری عالی برای تمام نقش های سینمایی که تا به حال بازی کرده انجام داده است. به سادگی هیچ فیلمی وجود ندارد که در آن شما او را با آن شهوتی که اکثر مردان پس از 40 سالگی به سر می برند، ببینید.

اما بیشتر، ژنتیک او راز بزرگی است که پنهان شده است. برد پیت به سادگی با خوش شانسی به دنیا آمد که چنین ژن های بزرگی داشت و خود درخشان خود را به جهان هدیه کرد. اگر او در این سن به ورزش کردن ادامه دهد، می توانیم انتظار داشته باشیم که برد پیت سال های بیشتری زندگی کند و همچنان عالی به نظر برسد. صبر کنید، آیا این بدان معناست که «بنجامین باتن» مستندی درباره زندگی برد پیت است؟

برچسب ها :

ناموجود