تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 12252

رابطه خاص جان سینا و دوآ لیپا به حمایت عاطفی می انجامد

رابطه خاص جان سینا و دوآ لیپا به حمایت عاطفی می انجامد

دوآ لیپا و جان سینا در طول فیلمبرداری «آرگیل» با هم دوستی صمیمی برقرار کردند. لیپا سینا را “بازیگر حمایت عاطفی” خود می داند و سینا نیز به نوبه خود از پیوند با لیپا در اولین نمایش جهانی فیلم ابراز لذت می کند. در فیلم “باربی”، دوآ لیپا نقش یک عروسک باربی الهام گرفته از

دوآ لیپا و جان سینا در طول فیلمبرداری «آرگیل» با هم دوستی صمیمی برقرار کردند. لیپا سینا را “بازیگر حمایت عاطفی” خود می داند و سینا نیز به نوبه خود از پیوند با لیپا در اولین نمایش جهانی فیلم ابراز لذت می کند.

در فیلم “باربی”، دوآ لیپا نقش یک عروسک باربی الهام گرفته از پری دریایی را بازی کرد، در حالی که سینا نقش یک پری دریایی را بازی کرد. سینا از مفهوم فیلم تحت تاثیر قرار گرفت و کار گرتا گرویگ کارگردان و بازیگر نقش اول زن مارگوت رابی را علیرغم حذف آنها از نامزدی اسکار برای بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن تحسین کرد.

سینا گفت: “برداشت من از آن نظر، که برای آن بسیار سپاسگزارم، این است که ما این را قبل از باربی فیلمبرداری کردیم، بنابراین این اولین فرصت او برای حضور در صفحه نمایش بود. او به اندازه کافی آسیب پذیر بود که اعتراف کرد عصبی است.”

“در همین حین، من مقابل دوآ لیپا، متیو وان و هنری کاویل هستم و می گویم “تو تنها نیستی! من هم عصبی هستم.” بنابراین ما شروع به اشتراک گذاری آن کردیم.

“ما هر دو در حال اجرا های زنده در تور هستیم، بنابراین صحبت هایی در مورد آن و زندگی در جاده ها داشتیم، و از آنجا شروع شد.”

«باربی» با قدردانی از همکاری گرویگ با نوآ بامباخ، هشت نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد. مارگو رابی نیز به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم، نامزد بهترین فیلم شد.

سینا افزود: “فکر می‌ کنم این فیلمی خواهد بود که همه مخاطبان از آن لذت می‌ برند. فکر می‌ کنم فیلمی خواهد بود که گفتگو را برانگیزد. و فکر می‌کنم از نظر بصری و زیبایی جذاب خواهد بود.”

برچسب ها :

ناموجود