تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
کد خبر : 5341

دوباره لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید با هم دیده شدند

دوباره لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید با هم دیده شدند

به نظر می رسد که رابطه عاشقانه بین جیجی حدید و لئوناردو دی کاپریو قوی است. این دو نفر که در سپتامبر 2022 در هفته مد نیویورک باعث شایعات عاشقانه شدند در آخر هفته در مهمانی سالانه دیوید روزنبرگ اقتصاددان، در همپتون ها دیده شدند. لئو و جی جی با هم صحبت می کردند. او

به نظر می رسد که رابطه عاشقانه بین جیجی حدید و لئوناردو دی کاپریو قوی است. این دو نفر که در سپتامبر 2022 در هفته مد نیویورک باعث شایعات عاشقانه شدند در آخر هفته در مهمانی سالانه دیوید روزنبرگ اقتصاددان، در همپتون ها دیده شدند. لئو و جی جی با هم صحبت می کردند. او هیجان زده به نظر می رسید. همه فکر می کردند که آنها [به عنوان یک زن و شوهر] با هم هستند.

در حالی که جی جی حدید، 28 ساله، و لئو، 48 ساله، هیچ عکس العمل خاصی را نشان ندادند، قطعاً بین آنها “صمیمیتی” وجود داشت است. طبق گزارش‌ها، لئو ساعت 12:30 صبح به مراسم سالانه در بریج همپتون رسید، در حالی که جی جی ساعت‌ها در آنجا بود و تولد دوستش، لیا مک کارتی را جشن می‌گرفت.

قرار ملاقات گزارش شده درست کمتر از یک ماه پس از آن بود که گزارش شد مادر یک فرزند مدتی را با لئو، پدرش، جورج، و نامادری، پگی، در لندن در روز سه شنبه، 6 ژوئن گذرانده است. هر چهار نفر هنگام رسیدن به غذاخوری به نام مشاهده شدند.

چین تانگ، با جی جی که به تنهایی وارد می شود و لئو با پدر و مادرش راه می رود. جی جی حدید در یک مجموعه تمام مشکی متشکل از شلوار کوتاه، کت بلند و پاشنه‌های نوک تیز شیک به نظر می‌رسید، در حالی که لئو شلوار جین مشکی و زیپ‌آپ همسان پوشیده بود.

اگرچه گزارش شد که رابطه عاشقانه آنها در اوایل سال جاری به پایان رسیده است، اما ظاهراً این شایعه نادرست است زیرا این دو نفر از آن زمان چندین بار در مهمانی ها و مکان های مشابه دیده شده اند، از جمله بعد از مهمانی مت گالا در ماه مه، یک جشن بعد از مراسم اسکار در مارس، و یک رستوران میلان در فوریه.

اگر چه چندین گزارش در مورد این عاشقانه ادعا کرده اند که جی جی رابطه خود را با برنده اسکار خیلی جدی نمی گیرد. جی جی حدید به گذراندن وقت با لئو در نیویورک ادامه می دهد. لئو “بسیار درک می کند” که جی جی قبل از هر چیز مادر دختر 2 ساله اش Khai است و کاملاً با برنامه او سازگار است.

برچسب ها :

ناموجود