تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 12348

دیوید از ویکتوریا بکهام می خواهد در گفتگوی خود صادق باشد

دیوید از ویکتوریا بکهام می خواهد در گفتگوی خود صادق باشد

دیوید بکهام یک بار دیگر سر خود را به اتاقی فرو می برد تا به همسرش یاد آوری کند که “راستگو باشد”. اما این بار، او به طرفداران اطلاع می دهد که او و ویکتوریا بکهام یک تبلیغ تجاری سوپر بول را در افق دارند. در یک تیزر جدید برای تبلیغات اوبر سوپر بول، این

دیوید بکهام یک بار دیگر سر خود را به اتاقی فرو می برد تا به همسرش یاد آوری کند که “راستگو باشد”. اما این بار، او به طرفداران اطلاع می دهد که او و ویکتوریا بکهام یک تبلیغ تجاری سوپر بول را در افق دارند.

در یک تیزر جدید برای تبلیغات اوبر سوپر بول، این زوج کلیپ پر بازدید ماه اکتبر خود از مستند بکهام در نتفلیکس را بازسازی می کنند، جایی که دیوید، صحبت ویکتوریا را در طول یک مصاحبه جلوی دوربین قطع کرد.

در نگاهی پنهانی جدید، این زوج با بازیگوشی در مورد معنای «بسیار کارگر بودن» مانند ویدیوی ذکر شده بحث نمی‌ کنند. درعوض، دیوید از ویکتوریا می‌ خواهد که در مورد تبلیغات جدید خود صادق باشد.

ویکتوریا در حالی که روی مبل نشسته بود، می گوید: «پس من و دیوید قرار است در یک تبلیغ کوچک حضور داشته باشیم.» سپس دیوید سرش را در قاب در فرو کرد و به او یاد آوری کرد که « صادق باش، صادق باش!”

ویکتوریا می افزاید: “خوب. این یک تبلیغ بزرگ است.”

ویکتوریا پاسخ می دهد: “دیوید، من تلاش می کنم.”

ویکتوریا پس از اصرار بیشتر از سوی همسرش، سر انجام رو به دوربین می‌ گوید که این تبلیغ در طول “بازی بزرگ بیسبال” پخش خواهد شد.

دیوید با خنده‌ توضیح می‌ دهد: «بازی بیسبال فوق‌ العاده بزرگ.»

این تیزر با متنی درشت به پایان می رسد که می گوید: “هر چیزی که این یکشنبه فراموش کردید، Uber Eats را به خاطر بسپارید.” و در حالی که به نظر می رسید دیوید و ویکتوریا برخی از جزئیات کلیدی را از پیش نمایش خود فراموش کرده بودند از جمله هویت جنیفر آنیستون و زمان پخش آگهی دقیقاً طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که این زوج را در تلویزیون خود در طول Super Bowl در 11 فوریه ببینند.

این نقطه دو ماه پس از تصمیم ویکتوریا برای فروش یک تی شرت یقه ای سفید با شعار “پدرم رولزرویس داشت” رخ می دهد که الهام گرفته از اولین شوخی او با همسرش بود.

این عبارت از اعتراف ویکتوریا در سند نتفلیکس سرچشمه می گیرد که در آن وی ادعا می کرد که او و دیوید از «خانواده های بسیار طبقه کارگر هستند.

 دیوید در این کلیپ از ویکتوریا پرسید”صادق باش. پدرت تو را با چه ماشینی به مدرسه می رساند؟»، قبل از اینکه او اعتراف می کند که پدرش در دهه 80 رولزرویس داشته و او را به مدرسه می رسانده است.

برچسب ها :

ناموجود