تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
کد خبر : 12650

دیوید و ویکتوریا بکهام عشق خود را در روز ولنتاین جشن می گیرند

دیوید و ویکتوریا بکهام عشق خود را در روز ولنتاین جشن می گیرند

دیوید و ویکتوریا بکهام هر کدام در روز ولنتاین ادای احترام محبت آمیزی به یکدیگر در اینستاگرام خود نوشتند. دیوید و ویکتوریا، در روز چهارشنبه 14 فوریه، در حالی که عشق خود را به یکدیگر اعلام کردند، عکس های زیبایی از یکدیگر به اشتراک گذاشتند. ویکتوریا تعداد زیادی عکس از این زوج را در استوری

دیوید و ویکتوریا بکهام هر کدام در روز ولنتاین ادای احترام محبت آمیزی به یکدیگر در اینستاگرام خود نوشتند. دیوید و ویکتوریا، در روز چهارشنبه 14 فوریه، در حالی که عشق خود را به یکدیگر اعلام کردند، عکس های زیبایی از یکدیگر به اشتراک گذاشتند. ویکتوریا تعداد زیادی عکس از این زوج را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و با بسیاری از عکس‌ ها نوشت: «خیلی دوستت دارم».

ویکتوریا عکسی شیرین از دیوید با کلاه گاوچران و همچنین سگک کمربند بزرگ و شلوار جین آبی به اشتراک گذاشت که مطمئناً بیشتر شبیه یک ستاره کانتری است تا یک بازیکن فوتبال. او با شکلک های گاوچران و اسب نوشت: «روز ولنتاین مبارک گاوچران». “تو را خیلی دوست دارم.»

در مورد دیوید، او یک سلفی عاشقانه در کنار هم را به اشتراک گذاشت. او همچنین روز ولنتاین را به فرزندانشان تبریک گفت. “ولنتاین مبارک برای یک همسر شگفت انگیز،و مامانی.

دیوید و ویکتوریا در سال 1997 با یکدیگر رابطه برقرار کردند. آنها سال بعد نامزد کردند و در سال 1999 ازدواج کردند. این زوج همچنین پدر و مادری مفتخر به چهار فرزند هستند. مطمئناً بسیاری از روزهای ولنتاین با هم هستند!

برچسب ها :

ناموجود