تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
کد خبر : 9140

دیوید و ویکتوریا بکهام رقص زیبای خود را به اشتراک می گذارند

دیوید و ویکتوریا بکهام رقص زیبای خود را به اشتراک می گذارند

دیوید و ویکتوریا بکهام هنوز ظاهر عاشقانه دارند! روز چهارشنبه، دیوید بکهام مالک 48 ساله اینتر میامی، عکسی را با همسرش، پس از پخش فیلم مستند خود در نتفلیکس، بکهام، به اشتراک گذاشت که داستان زندگی و حرفه او را روایت می کند. هنگامی که دیوید دست ویکتوریا را در رقص زیبا گرفته بود در

دیوید و ویکتوریا بکهام هنوز ظاهر عاشقانه دارند! روز چهارشنبه، دیوید بکهام مالک 48 ساله اینتر میامی، عکسی را با همسرش، پس از پخش فیلم مستند خود در نتفلیکس، بکهام، به اشتراک گذاشت که داستان زندگی و حرفه او را روایت می کند. هنگامی که دیوید دست ویکتوریا را در رقص زیبا گرفته بود در حالی که او لبخندی درخشانی نشان می داد، این زوج روحیه خوبی داشتند.

ویکتوریا با به اشتراک گذاشتن همین تصویر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “هنوز من را می خنداند و هنوز دارم به او رقصیدن رقصیدن می دهم.”

دیوید و ویکتوریا هر چهار فرزندشان خود بروکلین، 24 ساله، رومئو، 21 ساله، کروز، 18 ساله و هارپر، 12 ساله را در اولین نمایش مستند خود در نتفلیکس در لندن در روز سه شنبه به همراه داشتند. نیکولا پلتز بکهام همسر بروکلین و میا ریگان دوست دختر رومئو نیز در این مراسم حضور داشتند.

دیوید بکهام برای این مراسم یک کت و شلوار سرمه ای تیره با یک پیراهن سفید و کراوات آبی پوشیده بود، در حالی که ویکتوریا یک کت و شلوار سفید و یک کیف مشکی و طلایی استایل خود را تکمیل کرده بود.

ویکتوریا با به اشتراک گذاشتن عکس هایی از شب خود در استوری اینستاگرام خود در روز چهارشنبه با مادر شوهرش ساندرا بکهام و همچنین خواهر شوهرش جوآن بکهام روی عکس نوشت: «بوسه برای عزیزان» در حالی که هر سه خانم کت و شلوار های شیک پوشیده بودند.

ویکتوریا همچنین عکس هایی از چهار فرزندش که با هم لبخند می زنند و همچنین عکسی احساسی از بروکلین و دیوید را به اشتراک گذاشت که پدر و پسر هم را در آغوش می گیرند.

در اولین نمایش بکهام، دیوید نظر خود را در مورد شایعات قرار ملاقات تیلور سویفت و ستاره NFL، تراویس کلس ارائه داد. او گفت: «تیلور یک استعداد شگفت‌ انگیز است و کلس یک فرد شگفت‌ انگیز است، و آن ها شایسته شادی را دارند.

او افزود: “در مورد من و ویکتوریا هم همینطور است. ما اکنون 26 سال، تقریبا سه دهه است که با هم هستیم.”

برچسب ها :

ناموجود