تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
کد خبر : 11327

دیوید و هارپر بکهام شجاعت خود را در ارتفاع به نمایش گذاشتند

دیوید و هارپر بکهام شجاعت خود را در ارتفاع به نمایش گذاشتند

دیوید و هارپر بکهام بالای یکی از بلند ترین ساختمان های شهر نیویورک نشستند. این دو دختر و پدر شجاعت خود را در حین لذت بردن از  یک جاذبه جدید در طبقه 69 مرکز راکفلر به نمایش گذاشتند. دیوید و هارپر قبل از چرخش 180 درجه ای در ارتفاع 12 فوتی بالاتر از سکوی رصدی

دیوید و هارپر بکهام بالای یکی از بلند ترین ساختمان های شهر نیویورک نشستند. این دو دختر و پدر شجاعت خود را در حین لذت بردن از  یک جاذبه جدید در طبقه 69 مرکز راکفلر به نمایش گذاشتند.

دیوید و هارپر قبل از چرخش 180 درجه ای در ارتفاع 12 فوتی بالاتر از سکوی رصدی راکفلر پلازا ایمن شدند تا چشم اندازی خیره کننده از پارک مرکزی و بقیه منطقه مرکز شهر نیویورک داشته باشند. این پدر و دختر این لحظه را در یک عکس این یک بار در زندگی جاودانه کردند.

عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط دیوید همچنین نشان می دهد که آنها در حال غذا خوردن در Katz’s Delicates، قدیمی ترین اغذیه فروشی شهر هستند. علیرغم اینکه «Top of the Rock: The Beam» یک تجربه ناهار خوری در اتاق آب و هوا ارائه می دهد، مشخص نیست که آنها قبل از حرکت از مقداری کاکائو داغ و تنقلات لذت برده اند یا خیر.

عکس دیوید و هارپر، عکس نمادین نیویورک هرالد تریبون در سال 1932 به نام «ناهار بر فراز آسمان خراش» را باز آفرینی می کند که در آن 11 کارگر آهنی در حالی که روی یک تیر فولادی در ارتفاع بیش از 800 فوتی از زمین نشسته بودند در حال غذا خوردن دیده شدند.

ماجراهای دیوید و هارپر بکهام

در نوامبر 2023، دیوید عکسی از او و دخترش در حال لذت بردن از کشاورزی به اشتراک گذاشت. این جفت در باغ خود بودند و لباس مناسب برای گردش به تن داشتند. دیوید و هارپر در باغ خود خوشحال به نظر می رسیدند و در حالی که به دوربین لبخند می زدند یکدیگر را در آغوش گرفته بودند.

دیوید لباسی به تن داشت که از سایه های مختلف سبز ساخته شده بود، از یک جلیقه، یک دکمه،و شلوار و چکمه تشکیل شده بود. هارپر یک سویشرت خاکستری، شلوار و چکمه پوشیده بود. او در توضیح نوشت: «و بنابراین کشاورزی ارگانیک با کمک کوچک من آغاز می شود.

برچسب ها :

ناموجود