تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 10468

دیوید بکهام شبی شیک با پسرش در مهمانی فرمول یک دارد

دیوید بکهام شبی شیک با پسرش در مهمانی فرمول یک دارد

دیوید بکهام و پسرش کروز سبک خود را در در مهمانی جایزه بزرگ لاس وگاس فرمول 1 احیا می کنند. بکهام ها تمایل دارند استعداد مد خود را در رویداد های خانوادگی نشان دهند و جایزه بزرگ لاس وگاس نیز از این قاعده مستثنی نبود. این پدر و پسر در مهمانی Club SI در لاس

دیوید بکهام و پسرش کروز سبک خود را در در مهمانی جایزه بزرگ لاس وگاس فرمول 1 احیا می کنند. بکهام ها تمایل دارند استعداد مد خود را در رویداد های خانوادگی نشان دهند و جایزه بزرگ لاس وگاس نیز از این قاعده مستثنی نبود.

این پدر و پسر در مهمانی Club SI در لاس وگاس برای مسابقه جایزه بزرگ فرمول یک در شنبه شب استقبال کردند و ظاهری هماهنگ و هوشمندانه را انتخاب کردند.

دیوید، یک ژاکت سفید روی یک پیراهن مشکی و شلوار مشکی پوشیده بود که این بازیکن سابق فوتبال آن را با یک جفت کفش جیر قهوه‌ ای ترکیب کرده بود.

در همین حال، پسرش پیراهن نواری را انتخاب کرد که روی شلوار سفید گشاد می پوشید. جوانترین پسر بکهام که در ماه فوریه 18 ساله شد با یک جفت کفش ورزشی Converse سبز رنگی به ظاهر خود را تکمیل کرد.

به نظر نمی رسید که هیچ یک از اعضای خانواده در این مراسم به پدر و پسر ملحق شوند، اگر چه برادر بزرگتر کروز بروکلین در آخر هفته در لاس وگاس دیده شد. دیوید همراه با کروز و بروکلین، پسری دیگری به نام رومئو 21 ساله و دخترش هارپر 12 ساله با همسرش ویکتوریا دارد.

جایزه بزرگ لاس وگاس اولین مسابقه فرمول یک در لاس وگاس از دهه 80 میلادی است. این مسیر در امتداد مکان‌ های معروف وگاس در استریپ، از جمله ونیزی، سراب و کاخ سزار می‌ گذرد.

اگر چه ویکتوریا به نظر نمی رسید در رویداد لاس وگاس حضور داشته باشد، دیوید و همسرش اخیراً در مستند نتفلیکس بکهام نگاهی به زندگی شخصی خود به طرفداران داده اند. این مجموعه چهار قسمتی افزایش شهرت دیوید به عنوان یک ستاره فوتبال را دنبال می‌ کند و نگاهی اجمالی به رابطه دیوید و ویکتوریا در طول سال‌ ها ارائه می‌ کند.

دیوید اخیراً درباره ساخت این مستند صحبت کرده و گفته است که “مدتی طول کشید تا با فیلمبرداری کنار بیایم و در مورد زندگی ام صحبت کنم.”

دیوید گفت: “این آسان نبود و در دو سال و نیم گذشته یک ترن هوایی احساسی بود، اما من فکر می کنم ما چیزی تولید کرده ایم که تیم من می تواند به آن افتخار کند.”

ویکتوریا و دیوید بکهام اولین بار در سال 1997 در یک مسابقه فوتبال با هم آشنا شدند، زمانی که ویکتوریا در اوج شهرت اسپایس گرلز بود و دیوید یک ستاره در تیم منچستر یونایتد بود.

در قسمت چهارم این مجموعه، ویکتوریا و دیوید دوباره به سخت‌ترین دوره خود، زمانی که دیوانگی‌ های رسانه‌ ای رابطه آن‌ ها را آزمایش کردند، بازنگری می‌ کنند. در این اپیزود، ویکتوریا می‌ گوید که این ناخشنودترین حالی بود که در تمام عمرم داشتم.

خانواده بکهام در ماه ژوئیه بیست و چهارمین سالگرد ازدواج ئیوید و ویکتوریا را جشن گرفتند و ویکتوریا عکس هایی از خودش و دیوید را در اینستاگرام منتشر کرد. این ستاره در توضیح عکس‌ ها نوشت: «هنوز دست در دست هم گرفته‌ ایم و همچنان می‌خندیم خیلی دوستت دارم دیوید.

برچسب ها :

ناموجود