تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 10204

دیوید بکهام استایل همسرش ویکتوریا را خوش فرم می کند

دیوید بکهام استایل همسرش ویکتوریا را خوش فرم می کند

دیوید بکهام استایل همسرش ویکتوریا بکهام را خوش فرم می کند! روز دوشنبه، فوتبالیست حرفه ای سابق انگلیسی، عکس هایی را در استوری اینستاگرام خود از یک جلسه تمرینی با ستاره پاپ، ویکتوریا به اشتراک گذاشت. در اولین عکس منتشر شده، دیوید به شوخی به همسرش به دلیل خستگی از روتین صبحگاهی می خندد. او

دیوید بکهام استایل همسرش ویکتوریا بکهام را خوش فرم می کند! روز دوشنبه، فوتبالیست حرفه ای سابق انگلیسی، عکس هایی را در استوری اینستاگرام خود از یک جلسه تمرینی با ستاره پاپ، ویکتوریا به اشتراک گذاشت.

در اولین عکس منتشر شده، دیوید به شوخی به همسرش به دلیل خستگی از روتین صبحگاهی می خندد.

او روی تصویری از ویکتوریا که روی زمین دراز کشیده بود و به پشت در کنار تردمیل دراز کشیده بود، نوشت: «نه اینکه همسرم دراماتیک باشد یا چیز دیگری، اما این چیزی است که امروز صبح اتفاق افتاد. این ورزشکار همچنین یک ایموجی رول چشم و یک GIF با جمله چرخشی «I wantna nap» اضافه کرد.

در عکس دوم، به نظر می رسید که ویکتوریا در حالی که دیوید را از دوربین دور می کند، از شیطنت های دیوید گذشته است. مربی پرفورمنس بابی ریچ در هر دو پست تگ شد.

ویکتوریا استوری اینستاگرام خود را بازنشر کرد و یکی از استوری های خود را اضافه کرد. او روی عکسی از دیوید که روی یک تشک یوگا روی زمین پخش شده بود، نوشت: “و اسکار به … می رسد.”

در اوایل اکتبر، دیوید بکهام مالک اینتر میامی زمانی که یک کلیپ از مستند های محدود نتفلیکس بکهام او را نشان داد که ویکتوریا را به دلیل ادعای بزرگ شدن در خانواده ای «طبقه کارگری» صدا می کند، در فضای مجازی پخش شد.

در حالی که ویکتوریا در حال مصاحبه بود، گفت که او و دیوید از پیشینه‌ های “بسیار کارگر” هستند. اگرچه او در اتاق تنها با گروه فیلمبردار بود، بازیکن سابق منچستر یونایتد سرش را به داخل اتاق رساند و به او گفت “راست باشد”.

او پاسخ داد: “من صادق هستم.”

دیوید که به نظر می‌ رسید بهتر می‌ دانست، سپس از او پرسید: «پدرت تو را با چه ماشینی به مدرسه می رساند؟» بعد از کمی رفت و برگشت، ویکتوریا گفت: “باشه، در دهه 80، پدرم یک رولز رویس داشت.”

دیوید قبل از ناپدید شدن سرش از اتاق گفت: متشکرم

این زوج در یکی از مسابقات فوتبال او در سال 1997 با هم آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند. آن‌ ها در لندن بزرگ شدند، اما تا زمانی که در حرفه‌ شان موفق نشدند، هرگز دست از تلاش نکشیدند.

بیش از 20 سال زندگی مشترک، آنها چهار فرزند با هم دارند پسران بروکلین، 24، رومئو، 21، کروز،  ساله 18، و دختر، هارپر، 12 ساله.

برچسب ها :

ناموجود