تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 13330

دیوید بکهام ادای احترام شیرینی به ویکتوریا بکهام انجام می دهد

دیوید بکهام ادای احترام شیرینی به ویکتوریا بکهام انجام می دهد

انگلیس جشن روز مادر را در روز یکشنبه 10 مارس آغاز کرد و دیوید بکهام در شبکه های اجتماعی به افتخار مادران شگفت انگیز زندگی خود از جمله مادرش، ساندرا بکهام، همسرش ویکتوریا بکهام اشاره کرد. دیوید در این پست نوشت: “خیلی خوش شانس هستم که شگفت انگیزترین مهربان ها را در زندگی خود دارم.”دیوید

انگلیس جشن روز مادر را در روز یکشنبه 10 مارس آغاز کرد و دیوید بکهام در شبکه های اجتماعی به افتخار مادران شگفت انگیز زندگی خود از جمله مادرش، ساندرا بکهام، همسرش ویکتوریا بکهام اشاره کرد.

دیوید در این پست نوشت: “خیلی خوش شانس هستم که شگفت انگیزترین مهربان ها را در زندگی خود دارم.”دیوید ادامه داد: “از شما برای هر کاری که انجام می دهید و عشقی که به کل خانواده می دهید متشکرم ما شما را بسیار دوست داریم.” او با یک ایموجی قلب قرمز اضافه کرد: «روز مادر مبارک». این ستاره بازنشسته فوتبال، عکس‌ های قدیمی تر را با حضور ویکتوریا و فرزندانشان را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

25 سال زندگی مشترک ویکتوریا و دیوید بکهام

دیوید و ویکتوریا بیست و پنجمین سالگرد ازدواج خود را در 4 ژوئیه جشن خواهند گرفت.

دیوید و ویکتوریا که با نام Posh Spice از Spice Girls نیز شناخته می شوند، برای اولین بار در سال 1997 در یک مسابقه فوتبال در منچستر انگلستان با هم آشنا شدند. یک سال بعد، آنها نامزد کردند و سرانجام در 4 ژوئیه 1999 عقد کردند. مراسم عروسی مجلل و باشکوه در قلعه خیره کننده Luttrellstown، واقع در حومه دوبلین، ایرلند برگزار شد.

این زوج نذر خود را در کلیسای زیبای واقع در محوطه قلعه رد و بدل کردند. کل این رویداد یک رویداد پر ستاره بود که با حضور بسیاری از شخصیت های مشهور دنیای سرگرمی و ورزش برگزار شد. اجمالی از ازدواج آنها را می توان در مستند نتفلیکس این زوج مشاهده کرد.

برچسب ها :

ناموجود