تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۶
کد خبر : 6069

دوین بوکر از یک رابطه پرحاشیه با کندال جنر خارج می شود

دوین بوکر از یک رابطه پرحاشیه با کندال جنر خارج می شود

بنا به گزارش ها، دوین بوکر از یک رابطه پرحاشیه با کندال جنر خارج می شود. طبق گزارش‌ها، این دو این رابطه را که در اکتبر 2022 شروع شد را کنار می‌گذارند و برنامه‌های شلوغ آن‌ها مانع بسیار بزرگی شده است. هر دو در حال حاضر برنامه‌های کاری فوق‌العاده پرمشغله‌ای دارند و تصمیم گرفته‌اند آن

بنا به گزارش ها، دوین بوکر از یک رابطه پرحاشیه با کندال جنر خارج می شود. طبق گزارش‌ها، این دو این رابطه را که در اکتبر 2022 شروع شد را کنار می‌گذارند و برنامه‌های شلوغ آن‌ها مانع بسیار بزرگی شده است.

هر دو در حال حاضر برنامه‌های کاری فوق‌العاده پرمشغله‌ای دارند و تصمیم گرفته‌اند آن را در اولویت قرار دهند. “آنها به یکدیگر عشق و احترام زیادی دارند و فقط بهترین ها را آرزو می کنند.”

بوکر آماده حرکت است؟ اکنون، به نظر می رسد که بوکر به دنبال بازگشت به صحنه دوستیابی با جاما است.

در حالی که در آن زمان هیچ اتفاقی بین این دو وجود نداشت، اما این باعث نشد که بوکر از لایک کردن و حذف سریع برخی از عکس‌های خشمگین جاما در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری کند.

جاما قبلا با بن سیمونز ستاره بروکلین نتز ارتباط داشت. این زوج در تعطیلات کریسمس 2021 نامزد کردند، اما در آگوست 2022 از هم جدا شدند.

گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا بین این دو اتفاقی می افتد یا خیر، اگرچه به نظر می رسد بوکر مشتاق به راه انداختن یک گفتگوی عاشقانه است.

برچسب ها :

ناموجود