تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
کد خبر : 7178

دوست دختر پیکه کلارا چیا با پسران شکیرا ارتباط خوبی برقرار می کند

دوست دختر پیکه کلارا چیا با پسران شکیرا ارتباط خوبی برقرار می کند

جرارد پیکه و کلارا چیا همچنان به تیتر خبرها تبدیل می شوند. نحوه گذراندن وقت خود با میلان و ساشا، حتی زمانی که شکیرا ظاهراً به دوست دختر پیکه اجازه نمی دهد که این کار را انجام دهد. این ورزشکار سابق و هنرمند کلمبیایی چند ماه پیش توافقنامه حضانت را امضا کردند که به شکیرا

جرارد پیکه و کلارا چیا همچنان به تیتر خبرها تبدیل می شوند. نحوه گذراندن وقت خود با میلان و ساشا، حتی زمانی که شکیرا ظاهراً به دوست دختر پیکه اجازه نمی دهد که این کار را انجام دهد.

این ورزشکار سابق و هنرمند کلمبیایی چند ماه پیش توافقنامه حضانت را امضا کردند که به شکیرا اجازه می داد پسرانش را برای زندگی با خود در میامی ببرد. با این حال، همچنین یک برنامه ملاقات گسترده برای کودکان ایجاد کرد تا زمانی را با پدر خود بگذرانند، به ویژه در طول تعطیلات.

به گزارش La Vanguardia، تایید نشده است که آیا بندی در توافقنامه زوج های سابق وجود دارد که پیکه را ملزم می کند فرزندان را از شریک عاشقانه جدید خود دور نگه دارد. با این حال، منابع نزدیک به حلقه چیا گزارش داده اند که وقتی بچه ها در اسپانیا هستند، برای او ناراحت کننده می شود زیرا مجبور است خانه ای را که با پیکه مشترک است ترک کند و پیش والدینش بماند.

وکیل جراد پیکه به صراحت وجود بند خاصی را که کلارا را از دیدن بچه ها منع می کند، رد کرد.

به گفته او «(کلارا چیا) در 15 روزی که آنها در اسپانیا بودند با آن بچه ها وقت گذراند. من به درستی می دانم که این بچه ها با کلارا چیا بوده اند. مشکلی وجود ندارد؛ آنها یک خانواده معمولی، یک زوج معمولی هستند. آنها از هم جدا شده اند (اشاره به ازدواج پیکه و شکیرا).

در طول ارائه، گی به اشتراک گذاشت که توافقنامه اصلاح شده است، اما تنها چند تغییر جزئی ایجاد شده است. این به این دلیل است که شکیرا تا آوریل در شهر ماند و به پیکه اجازه داد از ژانویه تا عید پاک با بچه‌ ها وقت بیشتری داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود