تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 5629

شکیرا به شایعات دوستی با لوئیس همیلتون دامن می زند

شکیرا به شایعات دوستی با لوئیس همیلتون دامن می زند

شکیرا اخیرا در گرندپری بریتانیا دیده شد. و در حالی که بسیاری از افراد مشهور در این نوع رویدادهای ورزشی شرکت می‌کنند، به نظر می‌رسد که طرفداران شکیرا متقاعد شده‌اند که او در حال دیدار از لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی فرمول 1 است که در چند هفته گذشته با او ارتباط داشته‌ است. در حالی

شکیرا اخیرا در گرندپری بریتانیا دیده شد. و در حالی که بسیاری از افراد مشهور در این نوع رویدادهای ورزشی شرکت می‌کنند، به نظر می‌رسد که طرفداران شکیرا متقاعد شده‌اند که او در حال دیدار از لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی فرمول 1 است که در چند هفته گذشته با او ارتباط داشته‌ است. در حالی که شایعات تایید نشده اند، این دو بارها در مکان های مشابهی از جمله رویدادهای جایزه بزرگ، رستوران ها، قایق سواری و موارد دیگر دیده شده اند.

در 8جولای، شکیرا عکسی از خود در لندن، در کنار دیوید استوارت، تهیه کننده موسیقی به اشتراک گذاشت. او سپس تعدادی از عکس‌های «روز تعطیل» خود را به اشتراک گذاشت که او را در گرندپری با یک تاپ جین با چند شلوار چرمی و چند عینک آفتابی شیک نشان می‌داد. او را برادرش تونینو همراهی می کرد.

عصر گذشته، تصویر شکیرا در حال ورود به رستوران Chiltern Firehouse، یکی از شیک ترین رستوران های لندن، منتشر شد. در حالی که او به تنهایی وارد شد، بسیاری معتقدند که او در راه بود تا با همیلتون ملاقات کند. او لباسی اسپرت و مد روز که از یک تاپ مشبک ساخته شده بود، یک کلاه، چند شلوار مشکی با نوار سفید روی آن و یک کیف Balenciaga پوشیده بود.

شکیرا در هفته های گذشته به دور دنیا سفر کرده است. او با فرزندانش، در حال موج‌سواری در کاستاریکا، و همچنین در پاریس، جایی که در برخی از نمایش‌های مد و رویدادهایی که در هفته مد پاریس برگزار می‌شد، شرکت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود