تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 6831

دوستان جانی دپ می‌ خواهند به او کمک کنند تا همچنان یک ستاره بماند

دوستان جانی دپ می‌ خواهند به او کمک کنند تا همچنان یک ستاره بماند

به گزارش لایف، جانی دپ همیشه به داشتن سبک زندگی ستاره‌ های راک معروف بوده است، اما بنا به گزارش لایف، دوستان به دلیل مصرف مداوم مواد نگران سلامتی او هستند. لایف اند استایل گزارش داد: «دوستان جانی می‌ ترسند که این مشکلات یک بار دیگر به او نزدیک شود. برخی ادعا می کنند که

به گزارش لایف، جانی دپ همیشه به داشتن سبک زندگی ستاره‌ های راک معروف بوده است، اما بنا به گزارش لایف، دوستان به دلیل مصرف مداوم مواد نگران سلامتی او هستند.

لایف اند استایل گزارش داد: «دوستان جانی می‌ ترسند که این مشکلات یک بار دیگر به او نزدیک شود. برخی ادعا می کنند که مشروب خوردن او آنقدر بد شده است که می خواهند مداخله کنند.

طبق گزارش ها، نمایش گروه در بوداپست در 18 ژوئیه به دلیل نا مساعد بودن حال دپ در هاستل لغو شد. طبق گزارش ها، یک پزشک اوضاع جانی را بررسی کرد تا مطمئن شود همه چیز خوب است.

لایف اند استایل گزارش داد: «هم گروه های او خشمگین اما نگران بودند. “جانی نمی داند چه زمانی باید متوقف شود.”

دپ هنوز در تلاش است تا از همسر سابق امبر هرد که او را در دادگاه به خاطر افترا کتک زد، کنار بیاید، اما دادگاه جزئیات زشت زیادی را در مورد سوء مصرف مواد او فاش کرد.

لایف اند استایل گزارش داد: «ما تمام جزئیات زشت را شنیدیم و ویدیوی تکان دهنده او را در بدترین حالتش دیدیم. احتمالاً دلایل زیادی وجود دارد که او می‌خواهد آن را بررسی کند.

او به این شهرت دارد که زمین می زند، خودش را بلند می کند، خودش را کنار می زند و ادامه می دهد، اما برای همیشه نمی تواند این کار را انجام دهد، و در یک مقطع زمانی ممکن است چیزی تغییر کند.

“جانی خیلی پیرتر از آن است که بتواند مانند یک راک استار جوان عمل کند. او مانند گذشته به عقب برنمی گردد.”

برچسب ها :

ناموجود