تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 11906

دوآ لیپا و ست مایرز خالکوبی مشابهی به نشانه دوستی انجام دادند

دوآ لیپا و ست مایرز خالکوبی مشابهی به نشانه دوستی انجام دادند

در یکی از قسمت‌ های اخیر «آخر شب با ست مایرز»، دوآ لیپا و ست مایرز در یک بخش خنده‌ دار خالکوبی‌ های مشابهی انجام دادند. این دو سلبریتی برای گرامی داشت آهنگ لیپا در فیلم «باربی» شروع به گرفتن عکس از “باربی دریم هاوس شوت لوژ” کردند. در حالی که خواننده 28 ساله چندین

در یکی از قسمت‌ های اخیر «آخر شب با ست مایرز»، دوآ لیپا و ست مایرز در یک بخش خنده‌ دار خالکوبی‌ های مشابهی انجام دادند. این دو سلبریتی برای گرامی داشت آهنگ لیپا در فیلم «باربی» شروع به گرفتن عکس از “باربی دریم هاوس شوت لوژ” کردند.

در حالی که خواننده 28 ساله چندین خالکوبی دارد، مایرز 50 ساله اولین خالکوبی خود را با هنرمند مشهور خالکوبی کیت “Bang Bang” McCurdy انجام داد. مجری برنامه “آخر شب با ست مایرز” گفت: “من قبلاً هرگز خالکوبی نکرده بودم، بنابراین ما فقط یک نقطه انفرادی انجام می دهیم.”

لیپا یک “ستاره کوچک” را پیشنهاد کرد. با این حال، به نظر می رسد میرز از این ایده خوشش نیامد. این بازیگر و مجری تلویزیون حتی از خواننده پرسید که آیا “سریع می کشد”. پس از مشورت، هر دو توافق کردند که یک ستاره سیاه را خالکوبی کنند.

کیت “بنگ بنگ” مک کردی کیست؟

در سال 2023، از خالکوبی جدید سلنا گومز تصاویری منتشر شد. چند روز بعد هنرمند خالکوبی او در نیویورک، کیت اسکات “بنگ بنگ” مک‌ کردی، که به خاطر کارش با ریحانا، کارا دلوین، کیتی پری، جاستین بیبر، لبرون جیمز، ادل، مایلی سایرس، کایلی جنر و غیره شناخته می‌ شود، در فضای مجازی به فعالیت پرداخت.

طرفداران شروع به تمجید از هنرمند خالکوبی و تعجب کردند که در پس این اثر هنری زیبا چیست. یکی از طرفداران نوشت: “خیلی زیباست، نمی دانم معنی پشت آن چیست.” در حالی که شخص دیگری جلو رفت می‌توانید مفهوم را در اینجا توضیح دهید؟ خالکوبی زیبا و کار به خوبی انجام شده است!

برچسب ها :

ناموجود