تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 12231

دوآ لیپا ظاهر خود را روی فرش قرمز با رنگ ها هماهنگ می کند

دوآ لیپا ظاهر خود را روی فرش قرمز با رنگ ها هماهنگ می کند

دوآ لیپا در جدیدترین ظاهر خود روی فرش قرمز استایلش با رنگ ها هماهنگ بود. روز چهارشنبه، این هنرمند و خواننده و ترانه سرای بریتانیایی،در اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش آرگیل در میدان اودئون لوکس لستر در حالی که یک لباس پولک دار مایل به تن داشت، پا به صحنه گذاشت. این لباس با موهای

دوآ لیپا در جدیدترین ظاهر خود روی فرش قرمز استایلش با رنگ ها هماهنگ بود. روز چهارشنبه، این هنرمند و خواننده و ترانه سرای بریتانیایی،در اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش آرگیل در میدان اودئون لوکس لستر در حالی که یک لباس پولک دار مایل به تن داشت، پا به صحنه گذاشت. این لباس با موهای قرمز او که با امواج ساحلی چین دار پوشیده بود، هماهنگ بود.

دوآ لیپا همچنین این لباس را با گردنبند چوکر مار و چشم گربه ای دودی تزئین کرد. این خواننده تنها کسی نبود که روی فرش قرمز فیلم رفت.

آریانا دبوز، بازیگر نیز با کت بلیزر مشکی خود با دامن توری شفاف جلب توجه می کرد. همچنین هنری کاویل، مادرش ماریان کاویل و نامزدش ناتالی ویسکوزو روی فرش قرمز دیده شدند. ماریان در یک لباس چاپی سبز و مشکی روشن با پارچه های صاف و گوشواره های سبز رنگی را پوشیده بود.

لباس لیپا پیرو لباسی است که او در مراسم گلدن گلوب پوشیده بود، که در آن ویدیویی از خود را منتشر کرد که در حال تلاش برای نشستن است.

لیپا در هشتاد و یکمین گلدن گلوب سالانه بسیار پر شور به نظر می رسید. برای این مراسم، او یک لباس نیم تنه مشکی مخملی مشکی پوشیده بود که با استخوان های طلا دوزی شده در الماس و طلا که توسط دانیل روزبری برای شیاپارلی طراحی شده بود، تزئین شده بود.

این طراحی زیبا از همکاری السا شیاپارلی با سالوادور دالی در سال 1938 الهام گرفته شده است، سبک لورنزو پوسوکو در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

برچسب ها :

ناموجود