تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 9454

دوآ لیپا طرفدارن را با موهای قزمز آتشین هیجان زده می کند

دوآ لیپا طرفدارن را با موهای قزمز آتشین هیجان زده می کند

دوآ لیپا طرفداران را برای شروع یک دوره موسیقی جدید با موهای قرمز آتشین هیجان زده می کند. این خواننده مورد علاقه طرفداران قبلاً تمام عکس های اینستاگرام را از حساب خود حذف کرده بود که نشان می داد آلبوم آینده او تقریباً آماده انتشار است و بسیاری از کاربران آنلاین از اعلام جدید هیجان

دوآ لیپا طرفداران را برای شروع یک دوره موسیقی جدید با موهای قرمز آتشین هیجان زده می کند. این خواننده مورد علاقه طرفداران قبلاً تمام عکس های اینستاگرام را از حساب خود حذف کرده بود که نشان می داد آلبوم آینده او تقریباً آماده انتشار است و بسیاری از کاربران آنلاین از اعلام جدید هیجان زده شده اند.

خواننده “نوستالژی آینده” به شبکه های اجتماعی بازگشت و مدل موهای جدید خود را به همراه تیزر جدید و آپدیت جدید در وب سایت خود معرفی کرد. دوآ یک مدل موی قرمز آتشین به پا کرد و یک سلفی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و طرفداران را هیجان زده کرد.

شایعه شده است که تغییر موی جدید شروع دوره موسیقی جدید او است، که او قبلاً در پاسخ به سوال نیویورک تایمز در مورد آلبوم جدیدش اعلام کرد که “هنوز پاپ است”. این خواننده جزئیات زیادی در مورد نسخه جدید به اشتراک نمی گذارد، با این حال، صفحه اصلی وب سایت او بیانیه ای را نشان می دهد که با عبارت “عشق، شادی، خوش بینی، شادی و انرژی” توصیف شده است.

این اولین باری نیست که دوآ لیپا موهای قرمز را نمایش می دهد، زیرا او به دلیل ترس از آزمایش مدل موی خود شناخته شده است. او سال گذشته به ووگ گفت “من قطعا بزرگ شده ام. به طور کلی، چه از نظر صوتی و چه از نظر مضامین، من به بلوغ رسیده ام.».

“مثل این است که من به قدرت خود می رسم و از صحبت کردن در موارد مورد علاقه نمی ترسم. این در مورد درک آنچه من می خواهم، “او اعلام کرد. دوآ همچنین در مصاحبه ای با التون جان درباره این آلبوم در سال 2022 صحبت کرد و فاش کرد که این پروژه “50 درصد انجام شده است” و افزود: “من در مورد برخی از آهنگ های جدید بسیار هیجان زده هستم.”

برچسب ها :

ناموجود