تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 8922

دوآ لیپا به عنوان اغواگر طلایی می درخشد

دوآ لیپا به عنوان اغواگر طلایی می درخشد

دوآ لیپا در حال حضور روی صفحه نمایش برای آخرین پروژه خود است. در تریلر تریلر سینمایی جاسوسی آرگیل که در روز پنجشنبه منتشر شد، این خواننده در کنار هنری کاویل بازیگر مرد آهنی دیده می شود. لیپا با لباسی طلایی و کلاه گیس بلوند به کاویل نزدیک می‌ شود که نقش «بزرگ‌ترین جاسوس جهان»

دوآ لیپا در حال حضور روی صفحه نمایش برای آخرین پروژه خود است. در تریلر تریلر سینمایی جاسوسی آرگیل که در روز پنجشنبه منتشر شد، این خواننده در کنار هنری کاویل بازیگر مرد آهنی دیده می شود.

لیپا با لباسی طلایی و کلاه گیس بلوند به کاویل نزدیک می‌ شود که نقش «بزرگ‌ترین جاسوس جهان» را بازی می‌ کند و به طرز اغوا کننده‌ ای به او می‌گوید: «مطمئناً امیدوارم بتوانید به همان خوبی که لباس می‌ پوشید برقصید».

کاویل دست لیپا را می گیرد و او را به وسط یک میدان رقص هدایت می کند. این فیلم اکشن، که برایس دالاس هاوارد نیز در آن نقش آفرینی می کند، اولین نقش اصلی بازیگری ستاره پاپ را پس از اولین بازی او در نقش پری دریایی باربی در فیلم موفق باربی، نشان می دهد.

هالیوود ریپورتر فاش کرد که او همچنین موسیقی اورجینال را برای تیتراژ و قطعه موسیقی تهیه خواهد کرد. علاوه بر این، به نظر می‌ رسد که لیپا در سکانس‌ های فانتزی بر اساس مجموعه‌ ای از رمان‌ های جاسوسی پرفروش ایفای نقش می کند.

در فیلم سینمایی آرگیل به کارگردانی متیو وان، آریانا دبوز، برایان کرانستون، ساموئل ال جکسون، کاترین اوهارا و جان سینا نیز ایفای نقش کرده اند.

او در بیانیه ای از طریق Deadline گفت : زمانی که این پروژه برای اولین بار معرفی شد، وان آن را با فرنچایز جیمز باند مقایسه کرد. «وقتی این نسخه خطی اولیه را خواندم، احساس کردم که از زمان کتاب‌های دهه 50 ایان فلمینگ، باورنکردنی‌ ترین و اصلی‌ ترین مجموعه جاسوسی است. این ژانر جاسوسی را دوباره اختراع می کند.»

طبق گفته این نشریه، آرگیل اولین فیلم حداقل سه قسمتی در سراسر جهان خواهد بود. آرگیل قرار است در تاریخ 2 فوریه 2024 در سینماها اکران شود.

برچسب ها :

ناموجود