تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۵۰
کد خبر : 5589

دوآ لیپا از استایل جدید خود الهام گرفته از باربی رونمایی کرد

دوآ لیپا از استایل جدید خود الهام گرفته از باربی رونمایی کرد

دوآ لیپا خواننده ۲۷ ساله «Dance The Night» در مجموعه‌ای از عکس‌های منتشر شده در اینستاگرام، لباس صورتی سر تا به پا را مدل‌سازی کرد و از باربی به عنوان الهام‌بخش سبک خود نام برد! این خواننده – که نقش کوتاهی در فیلم باربی آینده دارد به طرز بازیگوشی پست را توضیح داد: “بیا باربی

دوآ لیپا خواننده ۲۷ ساله «Dance The Night» در مجموعه‌ای از عکس‌های منتشر شده در اینستاگرام، لباس صورتی سر تا به پا را مدل‌سازی کرد و از باربی به عنوان الهام‌بخش سبک خود نام برد!

این خواننده – که نقش کوتاهی در فیلم باربی آینده دارد به طرز بازیگوشی پست را توضیح داد: “بیا باربی بیا بریم مهمانی 💞🌴”.

در تصاویری که لیپا را نشان می‌داد که در بالکنی با قاب درختان نخل ژست می‌گرفت در حالی که یک لباس کوتاه مخملی صورتی با یقه‌های بلند پوشیده بود. ظاهر باربی او با یک جفت چکمه چرم بافته شده صورتی روشن تا بالای زانو را نشان میداد.

لیپا ظاهر جذاب خود را با یک کیف دستی زین نقره ای، مجموعه ای از گوشواره های نقره ای شیک و ناخن های قرمز روشن ترکیب کرد و مطمئناً از فضای بالکن برای عکاسی بداهه نهایت استفاده را کرد.

در اولین عکس، خواننده کیف دستی خود را به سمت بالکن تکیه داد و به سمت راست خود خیره شد و پارچه لباسش را بالا گرفت تا چکمه های صورتی بلند تا بالای زانو خود را کاملاً نمایان کند. بعد، لیپا خم شد و به پشت سرش نگاه کرد و دید بهتری از چکمه‌های شیک‌اش پیدا کرد.

عکس‌های دیگر به ظاهر الهام‌گرفته از باربی او نزدیک‌تر می‌شوند، در حالی که برخی نشان می‌دهند که او به لبه بالکن تکیه داده است. این خواننده به وضوح از طرفداران پر و پا قرص این لباس بود، زیرا در یک عکس با حالتی هیجان‌انگیز ژست گرفت و سپس چهره‌اش را از برخی عکس‌ها کنار گذاشت تا عکس را روی خود ظاهر شیک متمرکز کند.

ظاهر الهام گرفته شده از باربی لیپا برای کسانی که اخبار مربوط به فیلم باربی آتی گرتا گرویگ را دنبال کرده اند، تعجب آور نخواهد بود.

قابل ذکر است که لیپا در فیلم جدید به عنوان یک عروسک باربی الهام گرفته از پری دریایی نشان داده شد و شایعات چند ماهه در مورد حضور او در فیلم آینده را تایید کرد.

برچسب ها :

ناموجود