تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
کد خبر : 7277

دلیل فرضی متوقف شدن رابطه عاشقانه شکیرا با لوئیس همیلتون فاش شد

دلیل فرضی متوقف شدن رابطه عاشقانه شکیرا با لوئیس همیلتون فاش شد

شکیرا از زمان جدایی اش از جرارد پیکه، کمی بیش از یک سال پیش، دست از تیتر اخبار دنیای سرگرمی بر نداشته است. چه برای آهنگ‌ هایی که به شریک سابقش تقدیم شده باشد و چه برای «عاشقانه‌ های» او با تام کروز و لوئیس همیلتون، این کلمبیایی سال 2023 احساسات قوی داشته است. راننده

شکیرا از زمان جدایی اش از جرارد پیکه، کمی بیش از یک سال پیش، دست از تیتر اخبار دنیای سرگرمی بر نداشته است. چه برای آهنگ‌ هایی که به شریک سابقش تقدیم شده باشد و چه برای «عاشقانه‌ های» او با تام کروز و لوئیس همیلتون، این کلمبیایی سال 2023 احساسات قوی داشته است.

راننده فرمول 1 بریتانیایی است که در ماه های اخیر بیشتر با او دیده شده است، اگرچه هیچ یک از این دو تا کنون تایید نکرده اند که آیا رابطه آنها چیزی بیش از یک دوستی است یا خیر.

“نینو پرودیجیو” روانشناس دومینیکن در مصاحبه ای با مجله People دلیل فرضی متوقف شدن رابطه عاشقانه آنها را فاش کرد.

پرودیجیو گفت: “راست گو باشم: من نمی دانم شکیرا به لوئیس علاقه دارد یا نه. چیز خوبی بین آنها به عنوان دوستی وجود دارد؛ من چیز زیادی در آینده نمی بینم.”

لازم به ذکر است که شکیرا در حال حاضر مادر دو فرزندی است که از پیکه به دست آورده است: میلان و ساشا، در حالی که همیلتون هرگز ازدواج نکرده و هرگز پدر نشده است.

در همین حال روانشناس تکرار کرد که در آن زمان گفته بود که مردی مرتبط با ورزش وارد زندگی شکیرا می شود. او گفت که مردی وارد زندگی او می شود و او هم با ورزش ارتباط دارد.

او علاوه بر یک زوج احساساتی، آنها را به عنوان یک پشت سر هم موفق در دنیای تجارت می بیند. “من فراوانی می بینم، ثروت اگر این دو نفر در یک تجارت با هم متحد شوند، بسیار خوب عمل خواهند کرد.”

در نهایت، اطمینان داد که از نظر صمیمیت این زوج انفجاری هستند.

آنها هوا و خاک هستند. آنها یک گردباد در بستر هستند! با اشاره به این واقعیت که همیلتون متعلق به یک علامت زمین مانند برج جدی و شکیرا است، یک علامت آبی مانند دلو.

برچسب ها :

ناموجود