تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 10210

دلبستگی نافرجام متیو پری به جنیفر آنیستون قبل از «فرندز»

دلبستگی نافرجام متیو پری به جنیفر آنیستون قبل از «فرندز»

شیمی نمادین متیو پری و جنیفر آنیستون در نقش چندلر بینگ و ریچل گرین در سریال “دوستان” زیبا پری اعتراف کرد که او بلافاصله جذب آنیستون شده است، مدتها قبل از اینکه آنها پا به مجموعه معروف فرندز بگذارند. به گفته پری، این دو بازیگر حدود سه سال قبل از پخش «دوستان» از طریق آشنایی

شیمی نمادین متیو پری و جنیفر آنیستون در نقش چندلر بینگ و ریچل گرین در سریال “دوستان” زیبا پری اعتراف کرد که او بلافاصله جذب آنیستون شده است، مدتها قبل از اینکه آنها پا به مجموعه معروف فرندز بگذارند.

به گفته پری، این دو بازیگر حدود سه سال قبل از پخش «دوستان» از طریق آشنایی مشترک با یکدیگر آشنا شدند. با این حال، اعتماد اولیه پری و چند تماس تلفنی بیش از حد مشتاقانه در یک روز خیلی زود ثابت شد. او به یاد می آورد: «با نگاهی به گذشته، واضح بود که این باعث شد فکر کند که من او را خیلی دوست دارم، یا به روشی اشتباه. و تنها با درخواست از او، خطا را تشدید کردم.

آنیستون به آرامی او را رد کرد، او در خاطراتش اظهار داشت: “و من این ترکیب را با تار گفتن “ما نمی توانیم دوست باشیم” ترکیب کردم.

دوست داشتنی مداوم، اما فقط برای متیو

زمانی که آنها فیلمبرداری «دوستان» را در سال 1994 شروع کردند، علاقه او ناپدید نشد. پری اعتراف می کند که سلام و خداحافظی روی صفحه نمایش ناخوشایند بود، و او این سوال را مطرح می کرد که چقدر مناسب است که به او نگاه کند.

آنیستون این بازیگر در نهایت به متیو کمک کرد تا از علاقه خود کنار بیاید. با وجود جذابیت عاشقانه یک طرفه، پری و آنیستون یک پیوند ناگسستنی، هم در صحنه و هم در خارج از مجموعه ایجاد کردند.

جنیفر آنیستون در طول سال‌ ها مبارزه‌ اش با اعتیاد به مواد مخدر و الکل، بیشترین تماس را با پری داشت و حتی در مورد مصرف الکل با او مواجه شد. پری از حمایت او ابراز قدردانی کرد.

خداحافظی تلخ از متیو “دوستان”

پس از مرگ نابهنگام پری در سن 54 سالگی، آنیستون به همراه بازیگرانش در «دوستان» کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر در مراسمی که گمان می‌ رود مراسم تشییع جنازه پری باشد دیده شدند.

این گروه با صدور بیانیه ای مشترک با بیان ویرانی خود و تاکید بر اینکه آنها چیزی فراتر از یک بازیگر بودند. آنها یک خانواده بودند. مرگ متیو پری در حال حاضر به عنوان غرق شدن ظاهری ذکر شده است و آزمایشات بیشتر از جمله سم شناسی در انتظار است.

دوستی و رفاقت آن‌ ها در طول سال‌ ها گواهی بر پیوند پایداری است که «فرندز» چه در داخل و چه خارج از صفحه نمایش برقرار کرد.

برچسب ها :

ناموجود