تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
کد خبر : 12781

دستبند الماس تیلور سوئیفت به عاشقانه جدیدش اشاره می کند

دستبند الماس تیلور سوئیفت به عاشقانه جدیدش اشاره می کند

تیلور سوئیفت این خواننده موسیقی پاپ، 34 ساله، در حالی که روز یکشنبه پس از اتمام توقف تور Eras خود در شهر ملبورن، استرالیا سوار یک جت شخصی شد، یک کلاه کانزاس سیتی چیفز و دستبند “TNT” خود را برای ادای احترام به نامزدش تراویس کلس پوشیده بود. سوئیفت کلاه سیاه و سفید Chiefs را

تیلور سوئیفت این خواننده موسیقی پاپ، 34 ساله، در حالی که روز یکشنبه پس از اتمام توقف تور Eras خود در شهر ملبورن، استرالیا سوار یک جت شخصی شد، یک کلاه کانزاس سیتی چیفز و دستبند “TNT” خود را برای ادای احترام به نامزدش تراویس کلس پوشیده بود.

سوئیفت کلاه سیاه و سفید Chiefs را پوشیده بود. سوئیفت دستبند الماس خود را به نام «TNT» که به حروف اول او و کلس اشاره دارد، که قبلاً در بازی قهرمانی AFC در چیفز در 28 ژانویه پوشیده بود، استفاده کرد.

این دستبند سفارشی مطابق با درخواست نامزدش به جواهرات فروشی مستقر در پنسیلوانیا توسط کلس است که در اواخر سال گذشته برای سوپر استار پاپ یک سورپرایز شیرین بود.

خروج سوئیفت از ملبورن پس از اجرای سه اجرای متوالی این ستاره در شهر استرالیا صورت می گیرد. این خواننده پس از اجرا بین بیش از 288000 طرفدار در تور تا کنون در سه برنامه و اجرای او، به نقطه عطفی در حرفه خود در شهر ملبورن استرالیا دست یافت.

 

روز یکشنبه، سوئیفت پس از نمایش خود عکس هایی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از طرفدارانش تشکر کرد.

سوئیفت در کپشن پست نوشت “این فراموش نشدنی بود. شما در سطح دیگری بودید. از خاطرات شما متشکرم. من خاطرات این آخر هفته را اغلب مرور خواهم کرد .”

برچسب ها :

ناموجود