تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 11277

در دنیای سلنا گومز عشق در هوا موج می زند، چون دل می خواهد

در دنیای سلنا گومز عشق در هوا موج می زند، چون دل می خواهد

سلنا گومز احتیاط را به باد داده است و عشق خود را به بنی بلانکو، تهیه کننده موسیقی، در یک پست سیاه و سفید پرشور اینستاگرامی نشان می دهد که طرفداران را شگفت زده کرده است. این خواننده موسیقی پاپ که با آهنگ‌ هایی مانند «قلب آنچه را که می‌ خواهد می‌ خواهد» شناخته می‌

سلنا گومز احتیاط را به باد داده است و عشق خود را به بنی بلانکو، تهیه کننده موسیقی، در یک پست سیاه و سفید پرشور اینستاگرامی نشان می دهد که طرفداران را شگفت زده کرده است.

این خواننده موسیقی پاپ که با آهنگ‌ هایی مانند «قلب آنچه را که می‌ خواهد می‌ خواهد» شناخته می‌ شود، لحظه‌ ای صمیمی را به اشتراک گذاشت که در آن بلانکو در حالی که از شادی می‌ درخشد در آغوش او لانه می‌ کند.

گومز در حرکتی شوکه کننده، قبلاً یک سلفی منتشر کرد که در آن یک حلقه الماس “B” که هدیه ای از عشق جدیدش بود را به نمایش گذاشت. طرفداران در مورد منشا آن حدس می زدند، اما گومز به سرعت با تگ کردن طراح حلقه، Jacquie Aiche، به شایعات پایان داد.

به نظر می‌ رسد گومز از ابراز علاقه‌ اش به بلانکو ابایی ندارد، علی‌ رغم تغییر غیر منتظره‌ ای که او در طول دوران حرفه‌ ای‌ اش با معشوقه سابقش جاستین بیبر داشته است.

سلنا طرفدارانش را به چالش کشید

گومز با واکنش شدید طرفداران روبرو شد که انتخاب او را در عاشقانه خود زیر سوال بردند، با توجه به سابقه همکاری گسترده بنی بلانکو با بیبر. سلنا بی‌ هیچ‌ واهمه ای از رابطه‌ اش دفاع کرد و بنی بلانکو را “بهترین اتفاقی که تا به حال برایش افتاده” توصیف کرد.

او در پاسخ به انتقادات، اظهار داشت: “او بهتر از هر انسانی روی این کره خاکی با من رفتار کرده است.”

این دو که از سال 2015 در چندین آهنگ با یکدیگر همکاری کرده اند، شش ماه پیش ارتباط عاشقانه خود را تایید کردند. این افشاگری نشان می دهد که ارتباط آنها قبل از تولد 31 سالگی گومز در جولای است، جایی که بلانکو ظاهر شد.

عاشقانه گومز و بلانکو برخلاف همه هیاهو ها در حال شکوفا شدن است. گومز علیرغم مواجهه با موجی از شک و تردید، بدون عذرخواهی عشق تازه یافته خود را دوست دارد.

تعاملات این زوج در رسانه های اجتماعی و اظهارات عمومی گومز تصویری از یک رابطه رو به شکوفه را بدون توجه به درگیری های گذشته بین بلانکو و بیبر ترسیم می کند.

در دنیای سلنا گومز، عشق در هوا موج می زند، و او بدون عذرخواهی از هر لحظه آن لذت می برد.

برچسب ها :

ناموجود