تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۳
کد خبر : 7644

درخواست عجیب بیانسه از طرفداران آنها را شگفت زده کرد

درخواست عجیب بیانسه از طرفداران آنها را شگفت زده کرد

طرفداران بیانسه باید به سرعت لباس خاصی پیدا می‌ کردند، زیرا بیانسه از شرکت کنندگان در کنسرت می‌ خواست در تور جهانی رنسانس او، به‌ ویژه برای کسانی که از آگوست تا سپتامبر در این نمایش شرکت می‌ کنند، لباس خاصی بپوشند. بیانسه در بخشی از این نمایش از طرفداران خواست تا لباس نقره ای

طرفداران بیانسه باید به سرعت لباس خاصی پیدا می‌ کردند، زیرا بیانسه از شرکت کنندگان در کنسرت می‌ خواست در تور جهانی رنسانس او، به‌ ویژه برای کسانی که از آگوست تا سپتامبر در این نمایش شرکت می‌ کنند، لباس خاصی بپوشند.

بیانسه در بخشی از این نمایش از طرفداران خواست تا لباس نقره ای بپوشند. بیانسه تبریک تولد خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت: “آرزوی تولد من این است که با شما جشن بگیرم که شگفت‌ انگیزترین مدهای نقره‌ ای خود را در نمایش‌ های 8.23 ​​- 9.22 بپوشم.”

در حالی که همچنین اضافه کرد: “ما هر شب خود را در یک توپ دیسکوی درخشان انسانی احاطه خواهیم کرد. همه آینه شادی یکدیگرند”.

بلافاصله پس از درخواست او، طرفداران شگفت زده شدند زیرا لباس درخواستی بسیار خاص بود. همانطور که انتظار دارید، آنها از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود استفاده کردند، همانطور که یکی از طرفداران در X نوشت: “بیانسه یک هفته و نیم به من فرصت داد تا یک لباس کرومی پیدا کنم چرایییییییی.”

یکی دیگر اضافه کرد: بیانسه با درخواست از ما که 2 روز قبل از کنسرت لباس نقره‌ای را بپوشیم، استرس مرا گرفت.

یکی از طرفداران در توییتی نوشت: اگرچه افراد زیادی هستند که تلاش می‌ کنند تا به خواسته‌ های او پایبند باشند، اما عده‌ ای دیگر بودند که به سادگی قصد تغییر چیزی را نداشتند: «من کروم نمی‌ پوشم و بیانسه به تازگی مجبور به کنار آمدن با آن است.»

وقتی مردم شروع به گفتن کردند که این کار را انجام نمی دهند، دیگرانی بودند که دنبال کردند “لمائو لباسم را عوض نمی کنم. فقط می خواهم آنچه را که قبل از آن برنامه ریزی کرده بودم بپوشم.”

و دیگرانی هستند که به سادگی آن را نداشتند و به سختی با خواننده “لیموناد” مخالفت کردند.

با این حال، با توجه به تأثیری که او بر بسیاری از افراد دارد، TMZ گزارش داد که فروش Etsy برای تمام لباس‌ های نقره دو برابر شده است و Radiancy Designs ادعا کرد که ترافیک سایت خود را چهار برابر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود