تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 7862

دختر مایکل جکسون دلیل عدم ارسال پیام تولد برای پدرش را می گوید

دختر مایکل جکسون دلیل عدم ارسال پیام تولد برای پدرش را می گوید

پاریس جکسون اخیراً با ترول های اینترنتی روبرو شد که او را به دلیل عدم ارسال ادای احترام به پدر مرحومش، موسیقیدان افسانه ای مایکل جکسون، هدف قرار دادند. روز سه شنبه، این جوان 25 ساله در اینستاگرام برای رسیدگی به این وضعیت ظاهر شد. او فاش کرد که این ترول ها به حدی رسیده

پاریس جکسون اخیراً با ترول های اینترنتی روبرو شد که او را به دلیل عدم ارسال ادای احترام به پدر مرحومش، موسیقیدان افسانه ای مایکل جکسون، هدف قرار دادند.

روز سه شنبه، این جوان 25 ساله در اینستاگرام برای رسیدگی به این وضعیت ظاهر شد. او فاش کرد که این ترول ها به حدی رسیده اند که به او گفته اند به زندگی خود پایان دهد.

پاریس در پست اینستاگرام خود توضیح داد که پدرش مایکل جکسون هرگز از جشن تولد خودش لذت نمی برد. با انتخاب نکردن محتوایی به یاد او، او معتقد بود که در واقع به پدرش ادای احترام می کند.

جکسون اظهار داشت: “مواقعی بوده است که من برای تولد پدرم چیزی پست نمی کنم و مردم عقل خود را از دست می دهند.”

“آنها به من گفتند خود را بکشم و اساساً عشق من را از پدرم بر اساس آنچه در اینستاگرام پست می کنم اندازه می گیرند.”

مایکل جکسون از تبریک تولد خوشش نمی آمد

این خواننده در ادامه به اشتراک گذاشت که پدرش که در سن 50 سالگی در ژوئن 2009 به دلیل ایست قلبی درگذشت، به شدت از این ایده که مردم تولد او را تصدیق کنند متنفر بود.

او حتی تولد واقعی خود را از فرزندانش مخفی نگه داشته بود، زیرا می خواست از هر گونه مهمانی یا جشن پر هزینه خودداری کند.

ویدئوی پیوست شده به این پست جکسون را نشان می‌ دهد که اوایل همان روز در آمفی‌ تئاتر پارک لاس کولونیاس در گراند جانکشن، کلرادو روی صحنه اجرا می‌ کرد.

پاریس افزود: او امروز 65 ساله می شد.

و او 50 سال خون، عرق، اشک، عشق و اشتیاق را برای انجام کاری که انجام داد گذاشت تا من بتوانم اینجا روی صحنه در مقابل شما بایستم و در میکروفون فریاد بزنم. همه چیز را مدیون او هستم.

برچسب ها :

ناموجود