تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر : 12756

دختران جذاب استالونه تحت آموزش شدید دفاع شخصی هستند

دختران جذاب استالونه تحت آموزش شدید دفاع شخصی هستند

زندگی در شهر نیویورک می تواند سخت باشد، به خصوص اگر شما دختران سیلوستر استالونه باشید. برای آماده شدن برای چالش های نیویورک، دختران استالونه تحت آموزش های شدید دفاع شخصی با نیروی دریایی SEAL قرار گرفتند. این شامل یک جلسات طاقت‌ فرسا شش ساعته در جنگل بود. خواهران استالونه با آموزش های سخت غریبه

زندگی در شهر نیویورک می تواند سخت باشد، به خصوص اگر شما دختران سیلوستر استالونه باشید. برای آماده شدن برای چالش های نیویورک، دختران استالونه تحت آموزش های شدید دفاع شخصی با نیروی دریایی SEAL قرار گرفتند. این شامل یک جلسات طاقت‌ فرسا شش ساعته در جنگل بود.

خواهران استالونه با آموزش های سخت غریبه نیستند، زیرا پدر آنها همیشه فعالیت های نظامی را در زندگی آنها گنجانده است. سوفیا، 27 ساله، روال صبحگاهی خود را به یاد آورد که شامل بیدار شدن زود هنگام و یک رژیم سخت تمرینات و یک صبحانه پر پروتئین حاوی تخم مرغ و سس گوجه فرنگی بود. او با طنز اضافه کرد: “او پسران عالی را ساخت.”

آموزش سریال واقعیت آنها شامل یک چالش به یاد ماندنی تعقیب یک مرغ بود که سیستین آن را به طرز شگفت آوری سخت می دید. کوچکترین خواهر، اسکارلت، 21 ساله، در حالی که برای دانشگاه در میامی زندگی می کند، از بوت کمپ نجات یافت، اما او داستان های خود در شهر نیویورک را برای به اشتراک گذاشتن دارد، از جمله برخورد با موش به اندازه یک سگ کوچک.

دختران استالونه بیش از یک سال است که در نیویورک زندگی می کنند

با وجود اقامت یک ساله خود در شهر نیویورک، خواهران هنوز با چالش هایی روبرو هستند که پدرشان را عصبی می کند. سیستین فاش کرد: “او مانند یک پدر کلاسیک و بیش از حد محافظ است. سه دختر در سنی که، می دانید، ما در همه جا حضور داریم و بیرون هستیم.” با این حال، ردیابی هوشیارانه مادرشان از مکان‌ هایشان از طریق برنامه Find My Friends اطمینان خاطری را فراهم می‌ کند.

خواهران استالونه همچنین از طریق یک گفتگوی گروهی خانوادگی با والدین خود در ارتباط هستند، جایی که مادرشان روزانه عکس‌ های شام و عکس‌ های فوری سرگرم‌ کننده از خواب پدرشان روی مبل و گربه روی سرش را به اشتراک می‌ گذارد. واضح است که علیرغم تمرینات سخت و برخورد با حیوانات موذی، خواهران استالونه زندگی در نیویورک بزرگ را با شوخ طبعی و انعطاف پذیری می گذرانند.

برچسب ها :

ناموجود