تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 13314

دایی شکیرا در مصاحبه ای جدید درباره جرارد پیکه صحبت کرد

دایی شکیرا در مصاحبه ای جدید درباره جرارد پیکه صحبت کرد

دایی شکیرا، گیلرمو ریپول، درباره شکیرا و رابطه آنها با رسانه‌ ها صحبت کرده است. ریپول برادر نیدیا ریپول، مادر شکیرا است و رابطه او با شکیرا و جرارد پیکه سابقش را روشن کرده است. ریپول با پیکه صحبت کرد و فاش کرد که درباره او مثبت فکر می کند. او به زبان اسپانیایی به

دایی شکیرا، گیلرمو ریپول، درباره شکیرا و رابطه آنها با رسانه‌ ها صحبت کرده است. ریپول برادر نیدیا ریپول، مادر شکیرا است و رابطه او با شکیرا و جرارد پیکه سابقش را روشن کرده است.

ریپول با پیکه صحبت کرد و فاش کرد که درباره او مثبت فکر می کند. او به زبان اسپانیایی به ژورنال El Tiempo گفت: «پیکه فرد بسیار خوبی است. «او یک فرد خانواده است. او با ما بسیار خوب و با احترام و محبت رفتار کرد. او پدر خوبی است و همیشه با فرزندانش ارتباط برقرار می کند.»

ریپول همچنین فاش کرد که او و شکیرا رابطه بسیار خوبی با هم دارند و او فوق العاده به تمام دستاورد های او افتخار می کند. او همچنین کار شکیرا را با کودکان برجسته کرد و به این نکته اشاره کرد که چگونه شکیرا ماموریت خود را برای کمک به افراد نیازمند الویت می داند.

او گفت: “اول از همه، او فردی است که کارهای زیادی برای بچه ها و آموزش انجام داده است.” او موفقیت خود را با بچه ها به اشتراک گذاشته است، مدرسه می سازد و بنیاد خود را مدیریت می کند. او اجازه نداده که شکست بخورد. شکیرا همه اینها را با شجاعت، کار، احترام، فداکاری انجام داده است. احساس غرور باور نکردنی دارم.»

رکورد آینده شکیرا

شکیرا در این ماه آلبوم جدیدی به نام “Las Mujeres Ya No Lloran” را منتشر خواهد کرد. این آلبوم اولین آلبوم او در هفت سال گذشته است و شامل همکاری با هنرمندان مختلف از جمله آهنگ‌ های جدید با همکاری بیزاراپ است.

در بیانیه شکیرا آمده است: «آلبوم جدید من که در 22 مارس منتشر می‌ شود، آلبومی است که من به همراه همه شما خلق کردم. «ساخت این مجموعه از کار یک فرآیند کیمیاگری بوده است. در حین نوشتن هر آهنگ داشتم خودم را بازسازی می کردم. هنگام خواندن آنها، اشک هایم به الماس تبدیل شد و آسیب پذیری من به قدرت.»

برچسب ها :

ناموجود