تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 10072

خنده های عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی خبر ساز شد

خنده های عاشقانه کایلی جنر و تیموتی شالامی خبر ساز شد

کایلی جنر و تیموتی شالامی در طول WSJ 2023 پشت یک میز نشستند. جوایز مبتکران مجله در شهر نیویورک در روز چهارشنبه، لبخند و گپ زدن آنها در طول رویداد خبر ساز شد. این زوج که حداقل از ماه آوریل با هم در ارتباط بودند، روی فرش قرمز موزه هنر مدرن با هم نرفتند. با

کایلی جنر و تیموتی شالامی در طول WSJ 2023 پشت یک میز نشستند. جوایز مبتکران مجله در شهر نیویورک در روز چهارشنبه، لبخند و گپ زدن آنها در طول رویداد خبر ساز شد.

این زوج که حداقل از ماه آوریل با هم در ارتباط بودند، روی فرش قرمز موزه هنر مدرن با هم نرفتند. با این حال، جنر 26 ساله و شالامی 27 ساله در کنار یکدیگر نشسته بودند.

جنر در این جوایز به عنوان مبتکر برند سال مجله در تبلیغ خط لباس جدیدش، خی، مورد تقدیر قرار گرفت. تیموتی هم در این مراسم حضور داشت تا به کارگردانی مارتین اسکور سیزی جایزه مبتکر سال را اهدا کند.

طراح حیدر آکرمن هنگام اهدای جایزه جنر به شوخی از “عاشق بسیار جذاب” جنر یاد کرد. در اواخر شب، شالامی و جنر مراسم را پس از اهدای جایزه توسط شالامی به اسکور سیزی ترک کردند. جنر در حالی که شالامی در محل سخنرانی بود در حال لبخند زدن دیده شد.

جنر در طول سخنرانی کوتاه خود در اوایل شب، از WSJ تشکر کرد. مجله برای تجلیل از کار او. او گفت: “من همیشه زیبایی و مد را دوست داشتم و به خاطر موفقیت برند هایم که ساختم و خی جدیدم که امروز راه اندازی شد شناخته شوم.” “این برای من خیلی خاص است.”

اگر چه جنر و شالامی برای اولین بار در بهار با یکدیگر رابطه عاشقانه ای برقرار کردند، اما تا زمانی که در تور جهانی رنسانس بیانسه در سپتامبر در حال بوسیدن دیده شدند، اولین حضور عمومی خود را انجام دادند.

پس از حضور در کنسرت، این زوج در همان ماه در هفته مد نیویورک و US Open 2023 با هم دیده شدند. اگر چه این زوج هنوز به طور علنی به رابطه عاشقانه خود نپرداخته اند، جنر در WSJ خود به طور ظریف به این ارتباط اشاره کرد.

وقتی در طول مصاحبه از جنر پرسیده شد که آیا او طرفدار فیلم Dune، فیلم 2021 با بازی تیموتی است، جنر با لبخند گفت: “من آن فیلم را دوست دارم.”

برچسب ها :

ناموجود