تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر : 12175

خبر خیانت پیکه با مربی شکیرا قلب شکیرا را دوباره خواهد شکست

خبر خیانت پیکه با مربی شکیرا قلب شکیرا را دوباره خواهد شکست

شکیرا و جرارد پیکه در ژوئن 2022 جدایی خود را اعلام کردند، اما هنوز اتهامات نامرتبی در مورد آنها منتشر می شود. همیشه شایعاتی مبنی بر خیانت وجود داشته است، شکیرا در یک آهنگ خود با تهیه کننده آرژانتینی Bizarrap در ژانویه 2023، نامزد جدید جرارد پیکه، کلارا چیا را صدا زد. فرض بر این

شکیرا و جرارد پیکه در ژوئن 2022 جدایی خود را اعلام کردند، اما هنوز اتهامات نامرتبی در مورد آنها منتشر می شود. همیشه شایعاتی مبنی بر خیانت وجود داشته است، شکیرا در یک آهنگ خود با تهیه کننده آرژانتینی Bizarrap در ژانویه 2023، نامزد جدید جرارد پیکه، کلارا چیا را صدا زد. فرض بر این بود که چیا تنها شخصیت سوم در این فیلم است. مثلث عشقی بالقوه تا این هفته.

طبق گزارش برنامه تلویزیونی اسپانیایی Socialité (Telecinco)، پیکه با دوست شکیرا به نام آنا کایزر به شکیرا خیانت کرده است. کایزر، مادر دو فرزند متاهل، یک مربی مشهور است که به شکیرا کمک کرد تا برای نمایش نیمه‌ تیم Super Bowl 2020 خود آماده شود. به گزارش این نشریه، خیانت ادعایی دو سال قبل از شروع رابطه عاشقانه او با چیا رخ داده است.

ظاهرا شکیرا توسط یکی از کارمندانش متوجه این موضوع شده است. خاویر سریانی، روزنامه‌ نگار گفت که این کارمند “برای او متاسف شد”

آنا کایزر و شکیرا سال‌ هاست که یکدیگر را می‌ شناسند، بنابر این اگر این اتهامات درست باشد، ضربه‌ ای وحشیانه خواهد بود. او ویدیویی را با شکیرا در 15 ژانویه 2022 به اشتراک گذاشت که زمان آماده شدن آنها برای سوپر باول را نشان می دهد.

سال گذشته، در ژوئیه 2023، آنا کایزر یک پست شیرین را به دوستش در فیس بوک به اشتراک گذاشت. زمانی که شکیرا را برای اولین بار ملاقات کردم، او به طرز باور نکردنی با اراده بود و هر بهانه ای را در کتاب پیدا کرد تا به نتیجه نرسد. اما من بی امان بودم حتی در بیش از یک بار خودم را دیدم که بیرون استودیوی ضبط او نشسته ام تا اینکه ساعت 1 منتظر تمرینش باشم.

شکیرا هنوز آنا کایزر را دنبال می کند و هیچ کس این اتهامات را تایید یا رد نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود