تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 11813

خانواده تیلور سوئیفت و تراویس کلس هرگز آنها را شادتر از الان ندیده اند

خانواده تیلور سوئیفت و تراویس کلس هرگز آنها را شادتر از الان ندیده اند

به گزارش Entertainment Tonight، خانواده تیلور سوئیفت و تراویس کلس هر دو با روابط آنها موافق هستند زیرا هرگز آنها را به اندازه اکنون شاد ندیده اند. این زوج خوشبخت از ژوئیه 2023 با هم در ارتباط هستند و تا آنجا که ممکن است زمان خود را با یکدیگر می گذرانند، که به زودی به

به گزارش Entertainment Tonight، خانواده تیلور سوئیفت و تراویس کلس هر دو با روابط آنها موافق هستند زیرا هرگز آنها را به اندازه اکنون شاد ندیده اند.

این زوج خوشبخت از ژوئیه 2023 با هم در ارتباط هستند و تا آنجا که ممکن است زمان خود را با یکدیگر می گذرانند، که به زودی به پایان می رسد، البته برای مدت کوتاهی، زمانی که تیلور برای “تور دوره ای” خود به آسیا سفر می کند. در حال حاضر، سوئیفت و کلس قرار است از آخرین لحظات با هم لذت ببرند.

یک منبع به ET گفت: “آنها صرف نظر از اینکه چه کار می کنند با هم بودن را دوست دارند و از چیز های کوچک زندگی قدردانی می کنند.” “آنها سعی می کنند تا حد ممکن زندگی عادی را به عنوان یک زوج داشته باشند و از رشد و پیشرفت در رابطه خود لذت می برند. آنها معتقدند که زمان بندی همه چیز است و این زمان آنهاست.

“خانواده های آنها هر دو در کشتی هستند و همه طرف تراویس تیلور را دوست دارند و بالعکس. این یک پویایی حمایتی در اطراف است. عزیزان آنها هرگز هیچ یک از آنها را تا این حد خوشحال ندیده اند و امیدوارند و معتقدند که ادامه خواهد داشت.”

برچسب ها :

ناموجود