تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 11285

خانه زنجبیلی شکیرا جلوی چشمان او و فرزندانش فرو ریخت

خانه زنجبیلی شکیرا جلوی چشمان او و فرزندانش فرو ریخت

شکیرا سعی کرد با روحیه کریسمس وارد شود اما به طرز خنده‌ داری در ساختن خانه شیرینی زنجبیلی شکست خورد. روز چهارشنبه، شکیرا این نماد کلمبیایی ویدیویی از تلاش شجاعانه خود برای ایجاد این سازه خوشمزه منتشر کرد که متأسفانه منجر به شکسته شدن دیوارها و سقوط آب نبات شد. این خواننده با به اشتراک

شکیرا سعی کرد با روحیه کریسمس وارد شود اما به طرز خنده‌ داری در ساختن خانه شیرینی زنجبیلی شکست خورد. روز چهارشنبه، شکیرا این نماد کلمبیایی ویدیویی از تلاش شجاعانه خود برای ایجاد این سازه خوشمزه منتشر کرد که متأسفانه منجر به شکسته شدن دیوارها و سقوط آب نبات شد.

این خواننده با به اشتراک گذاشتن این ویدئو با 90.3 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام، در توضیح این عکس گفت: “این از نظر فنی بدترین خانه شیرینی زنجبیلی است.”

این ویدیو خانه شیرینی زنجبیلی را نشان می‌ داد که دیوار ها در آن فرو رفته بودند و قطرات صمغ در آن فرو می‌ ریختند که انگار به تازگی توسط یک فاجعه طبیعی برخورد داشته است. بچه‌ های شکیرا، صدای میلان و ساشا، در پس‌ زمینه شنیده می‌ شوند که به خاطر تلاش‌ شان می‌ خندند و یکی از آنها می‌ پرسد: «می‌ توانیم فقط این را بخوریم؟»

در پایان ویدیو، شکیرا که از برد تیم فوتبال مورد علاقه‌ اش بسیار خوشحال است، ساختار شکسته را با طنز به «Burning Down the House» توسط The Talking Heads تنظیم کرد.

این دومین کریسمسی است که شکیرا و فرزندانش بدون جرارد پیکه خواهند داشت. ستاره بازنشسته فوتبال هنوز در اسپانیا زندگی می کند، در حالی که شکیرا و بچه ها به میامی نقل مکان کرده اند. مشخص نیست ترتیب آنها برای تعطیلات چگونه خواهد بود.

سال گذشته شکیرا و بچه ها کریسمس را در امارات متحده عربی گذراندند. او عکسی از تعطیلاتشان در صحرا به اشتراک گذاشت و نوشت: «در بیابان در جستجوی آرامش در کریسمس امسال».

به نظر می رسد پیکه همچنان با کلارا چیا قوی عمل می کند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا امسال عکسی از تعطیلات این زوج دریافت می کنیم یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود