تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 12501

خالکوبی جدید دیوید بکهام ادای احترام به زندگی او در میامی است

خالکوبی جدید دیوید بکهام ادای احترام به زندگی او در میامی است

دیوید و ویکتوریا بکهام با موفقیت با خانه جدید خود در میامی سازگار شدند. ستاره فوتبال و طراح مد بیشتر وقت خود را در فلوریدا می گذرانند، دیوید به عنوان مالک مشترک اینتر میامی و ویکتوریا در حالی که در رویداد های منحصر به فرد در شهر شرکت می کند و دوستان جدیدی از جمله

دیوید و ویکتوریا بکهام با موفقیت با خانه جدید خود در میامی سازگار شدند. ستاره فوتبال و طراح مد بیشتر وقت خود را در فلوریدا می گذرانند، دیوید به عنوان مالک مشترک اینتر میامی و ویکتوریا در حالی که در رویداد های منحصر به فرد در شهر شرکت می کند و دوستان جدیدی از جمله همسر لیونل مسی آنتونلا روکوزو پیدا می کند، مجموعه آینده خود را تبلیغ می کند.

دیوید فصل جدید زندگی خود را با خانواده اش در میامی با خالکوبی جدیدی رقم زده است، زیرا او جدای از علاقه اش به فوتبال، به عشقش به خالکوبی نیز معروف است. این ستاره با خالکوبی جدید از جدیدترین افزوده خود به مجموعه خالکوبی های خود پرده برداری کرد که دارای طرحی رئالیسم کوچک با عبارت “میامی، آزادی رویاها” است.

طراحی خیره کننده همچنین شامل یک عقاب در بالای عبارت است. و در حالی که مشخص نیست چه زمانی این کار را انجام داده، زیرا خالکوبی اکنون به طور کامل بهبود یافته است، این ورزشکار پس از آسیب دیدگی روی پایش در بازی با مارکو وراتی، هم تیمی سابق پاری سن ژرمن، تصمیم گرفت تصویری نزدیک از خالکوبی را منتشر کند.

دیوید اخیراً به هنگ کنگ سفر کرد تا در یک بازی تدارکاتی دوستانه از باشگاه خود حمایت کند. در همین حال، ویکتوریا مشغول تبلیغ کلکسیون ساعت جدید خود در شهر نیویورک بود و با دوستانش از جمله کیتی هولمز بازیگر که در مراسم ویژه با همکاری Breitling با این طراح مد عکس گرفت، شروع به کار کرد.

برچسب ها :

ناموجود